رویداد فرهنگی هنری صعود در مازندران آغاز شد
رويداد فرهنگي هنري صعود در مازندران آغاز شد
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد مازندران:

رویداد فرهنگی هنری صعود در مازندران آغاز شد

حجت الاسلام ترابيان از آغاز رويداد فرهنگي هنري صعود در مازندران با رونمايي از پوستر و سايت اين رويداد با حضور مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان خبر داد.
شناسه خبر : 62422 تاریخ انتشار : ۵ خرداد ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۳:۲۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران: حجت الاسلام «محمد ترابیان»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران، امروز شنبه (5 خرداد) در نشست مطبوعاتی و آیین رونمایی از پوستر و سایت رویداد فرهنگی هنری صعود در مازندران با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به تشریح ابعاد مختلف این رویداد پرداخت.

 

وی طی سخنانی اظهار کرد: با رونمایی از پوستر و سایت رویداد فرهنگی هنری صعود، عملیات اجرایی این رویداد آغاز شد اما یک ماه قبل، ستادی برای این رویداد تشکیل شد و این یکی از طرح های مورد قبول بین پنج طرح از استان مازندران در قرارگاه شهید آوینی است.

 

حجت الاسلام ترابیان بیان کرد: برای کانون های فرهنگی هنری  22 شهرستان استان مازندران از فردا، کلاس های توجیهی برگزار می شود و بعد از آن، ثبت نام در این طرح آغاز خواهد شد که 300 کانون مساجد مازندران جامعه هدف اجرای این طرح برای دوهزار نفر از نوجوانان و جوانان بین سن 13 تا 20 سال هستند.

وی بیان کرد: رویداد فرهنگی هنری صعود با شعار ایجاد محله با نشاط، تربیت نیرو و مسجد با طراوت به همت ستاد هماهنگی کانون هاي فرهنگی هنري مساجد مازندران و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و قرارگاه شهید آوینی دیار علویان در کانون های مساجد استان برگزار می شود.

 

حجت الاسلام ترابیان ابراز کرد: کلاس های آموزشی رویداد فرهنگی هنری رویداد در دو سطح عمومی و تخصصی برگزار می شود که آموزش مربی گروه سرود، تدوین، تئاتر، خبرنگاری، طراحی پوستر، داستان نویسی، موبایل گرافی، هفت رشته تخصصی و کتاب و کتابخوانی، مهارت های زندگی، کارآفرینی، سواد رسانه ای، مسجد پایگاه قرآنی، پنج رشته عمومی این رویداد به شمار می آیند که برنامه بی نهایت شو(اردو) همراه با اجرای برنامه تفریحی و مناسبتی از برنامه های تدارک دیده شده برای این رویداد هستند.

 

وی گفت:  رویداد فرهنگی هنری صعود در راستای کادر سازی و تربیت نیروهای متعهد و متخصص در بازه زمانی یک سال برگزار می شود و  برترین های شرکت کننده در این رویداد با شرکت در جشنواره با رای داوران شناسایی و معرفی می شوند و همچنین گواهینامه معتبر به شرکت کنندگان اعطا خواهد شد.

 

حجت الاسلام ترابیان تصریح کرد: با تشویق هایی که برای نوجوانان و جوانان بین سن 13 تا 20 سال نظیر اردو و ... تدارک دیده شده در رویداد فرهنگی هنری صعود امیدواریم تا نیروهای ارزشی و متخصص برای کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران پرورش یابند.