رویداد صعود در مازندران از طرح های مهم فرهنگی هنری استان است
رويداد صعود در مازندران از طرح هاي مهم فرهنگي هنري استان است
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران:

رویداد صعود در مازندران از طرح های مهم فرهنگی هنری استان است

آهنگر اظهار کرد: رويداد فرهنگي هنري صعود در مازندران به عنوان يکي از طرح هاي مهم فرهنگي هنري مازندران با محوريت کانون هاي مساجد و زير نظر قرار گاه شهيد آويني است.
شناسه خبر : 62421 تاریخ انتشار : ۵ خرداد ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۳:۱۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران: «احسان آهنگر»، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران امروز شنبه (5 خرداد) در نشست مطبوعاتی و آیین رونمایی از پوستر و سایت رویداد فرهنگی هنری صعود در مازندران با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی  هنری مساجد استان از این رویداد به عنوان یکی از طرح های مهم فرهنگی هنری مازندران با محوریت کانون های مساجد و زیر نظر قرارگاه شهید آوینی یاد کرد.

 

وی اظهار کرد: جریان سازی فرهنگی، کنشگران فرهنگی در کشور و توانمندسازی آنها را در رویداد فرهنگی هنری صعود در مازندران مورد پیگیری و از جمله اهداف قرارگاه شهید آوینی است.

 

آهنگر بیان کرد: محله محوری، خانواده بنیان، مسجد پایه، مشارکت ظرفیت های مردمی و ایجاد نشاط اجتماعی را در رویداد فرهنگی هنری صعود در مازندران پیگیر هستیم تا به خروجی خوب و تاثیرگذار برسیم.

 

وی ابراز کرد: 300 کانون فرهنگی هنری مساجد مازندران با شرکت دو هزار نفر در گام نخست اجرای رویداد فرهنگی هنری صعود در مازندران است که نتیجه اجرای این رویداد، برکات بسیاری برای کشور جمهوری اسلامی ایران خواهد داشت.