خدمت به مردم همراه با دوری از حاشیه‌ها، پشتکار، تواضع و دغدغه رفع مشکلات محرومان از جمله خدمات ایشان بود.
خدمت به مردم همراه با دوري از حاشيه‌ها، پشتکار، تواضع و دغدغه رفع مشکلات محرومان از جمله خدمات ايشان بود.
در بیانیه ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر آمده است:

خدمت به مردم همراه با دوری از حاشیه‌ها، پشتکار، تواضع و دغدغه رفع مشکلات محرومان از جمله خدمات ایشان بود.

ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان بوشهر به مناسبت عروج ملکوتي و شهادت غمبار خادم الرضا(ع) و رئيس جمهور محبوب و خستگي ناپذير، آيت الله رئيسي و جمعي از خادمان انقلابي ايران اسلامي بيانيه اي صادر کرد.
شناسه خبر : 62408 تاریخ انتشار : ۴ خرداد ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۳:۴۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر، ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر در پی شهادت حضرت آیت الله رئیسی و همراهان گرانقدرشان رضوان الله تعالی علیهم بیانیه ای صادر کرد.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 
عروج ملکوتی و شهادت غمبار خادم الرضا(ع) و رئیس جمهور محبوب و خستگی ناپذیر، آیت الله رئیسی و جمعی از خادمان ایران اسلامی که موجی از اندوه و حزن ملی در دل‌های ملت بزرگ ایران و ملت‌های آزاده دنیا نشاند را به محضر بقیه الله الاعظم(عج) ، رهبر عظیم الشأن انقلاب و ملت عزیز ایران تسلیت عرض می نماییم.
 
عدالت‌خواهی و فسادستیزی و ساده زیستی، خستگی ناپذیری توام با خردمندی و شکیبایی، اغتنام  فرصت خدمت به مردم همراه با دوری از حاشیه‌ها، پشتکار و تواضع و دغدغه رفع مشکلات محرومان، سلوک مردمی و حضور بی‌تکلف و صمیمی در بین مردم، تمکین در برابر قانون و اطاعت عملی از ولی امر و مجاهدت برای تحقق آرمان‌های امام و شهیدان و اعلام شجاعانه آن، از بارزترین ویژگی‌های این عالم خدمتگزار و مدیر عالی رتبه و کم نظیر نظام اسلامی بود. 
 
همه این صفات حسنه، برخاسته از انس او با مسجد و محراب و عبادت و سحر و توسل و ثمره خدمت خالصانه‌اش به آستان حضرت علی‌بن موسی الرضا علیه آلاف التحیه و السلام بود که پاداش آن را نیز در شب میلاد امام رئوف دریافت کرد و به شهیدان والامقام بهشتی، رجایی و باهنر پیوست.
 
از درگاه ذات اقدس احدیت برای آن عزیز ملت و دیگر مجاهدان خستگی ناپذیر که به لقاء حضرت حق شتافتند رحمت و رضوان الهی و برای دلهای غم بار و دیدگان اشکبار صبر و اجر مسئلت دارم.