شهید جمهور، نماد بارز ولایت مداری و خدمتگزاری بود
شهيد جمهور، نماد بارز ولايت مداري و خدمتگزاري بود
مدیر کانون فرهنگی هنری بعثت:

شهید جمهور، نماد بارز ولایت مداری و خدمتگزاری بود

کريمي، با اشاره به برگزاري ويژه برنامه هاي گراميداشت رئيس جمهور شهيد و يارانش در مسجد حضرت ابوالفضل العباس(ع)، گفت: برگزاري اين برنامه ها، پاسداشت خدمات و زحمات شهيد جمهور حضرت آيت الله سيد ابراهيم رئيسي است که همواره گوش به فرمان رهبري(مدظله العالي) و خادم ملت بود.
شناسه خبر : 62399 تاریخ انتشار : ۳ خرداد ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۰:۵۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه، «محمد کریمی» مدیر کانون فرهنگی هنری بعثت مسجد حضرت ابوالفضل العباس(ع)،  فقدان رئیس جمهور شهید و یارانش را داغ بزرگی برای ملت ایران دانست و گفت: از همان دقایق نخست اعلام خبر سانحه بالگرد، مردم به صورت خودجوش با برگزاری مراسم دعا و استغاثه، طلب سلامتی و عافیت سرنشینان بالگرد ریاست جمهوری را داشتند.

وی با اشاره به داغ سنگین و شوکه کننده خبر شهادت حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیس و همراهانش، گفت: کانون فرهنگی هنری بعثت تمامی برنامه های تجمع امام رضایی ها و برپایی چایخانه امام رضا(ع) را با یاد خادم الرضا و سید شهیدان خدمت برگزار کرد.

مدیر کانون فرهنگی هنری بعثت، با اشاره به سیاه پوش کردن مسجد حضرت ابوالفضل العباس(ع) و برپایی حجله عزای شهدای خدمت توسط جوانان و فعالین کانون، اظهار کرد: مراسم ویژه سوگواری و یادبود رئیس جمهور شهید و همراهانش، با حضور پرشور مومنین و ساکنین محله برگزار شد.

وی ایراد سخنرانی در خصوص خدمات دولت مردمی، ویژگی های شخصیتی شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی، وزیر خارجه فقید کشورمان و همراهان آنان، قرائت قرآن و زیارت عاشورا و نوحه خوانی و قرائت روضه سیدالشهدا(ع) به یاد شهدای گرانقدر سانحه هوایی همراه با پذیرایی از عزاداران در موکب «چایخانه امام رضا(ع)» را از بخش های مختلف این برنامه برشمرد.

کریمی، با اشاره به هماهنگی و عزیمت تعدادی از اعضای کانون به نمایندگی از بچه های مسجد برای حضور در مراسم بدرقه و تشییع پیکرهای مطهر رئیس جمهور شهید و همراهانش، اظهار کرد: شکوه مثال زدنی آیین تشییع پیکرهای مطهر شهیدان خدمت با حضور میلیونی ملت قهرمان ایران اسلامی، نشان دهنده قدرشناسی مردم از خادمان حقیقی و مخلصی بود که جان خود را در این راه فدا کردند.