دل های سوگوار رییس جمهور، در جستجوی تسکین به ضریح سبر رضوی پناه بردند
دل هاي سوگوار رييس جمهور، در جستجوي تسکين به ضريح سبر رضوي پناه بردند
در اسفراین و شهر بام؛

دل های سوگوار رییس جمهور، در جستجوی تسکین به ضریح سبر رضوی پناه بردند

کاروان زير سايه خورشيد امروز و در ساعات پاياني حضور خود در استان خراسان شمالي در حالي که سوگوار رييس جمهور شهيد بودند، پناه سبز پرچم شمس طوس را به نشان دلجويي و تسکين بر سر اهالي روستاي خوش اسفراين و مردم بام گسترانيدند.
شناسه خبر : 62342 تاریخ انتشار : ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۸:۰۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛  خدام آستان قدس رضوی در روز میلاد امام مهربانی ها  سایه امن  و تسکین دهنده کرامت رضوی را به اهالی روستای خوش اسفراین و مردم بام هدیه دادند و همراه مردم  در سوگ فقدان رییس جمهور پرتلاش و خدوم، به حضرت علی ابن موسی الرضا متوسل شدند.

 

عیادت از بیمار خاص و حضور در منزل وی و تقدیر از رامین طایی  از جوانان فرهنگی و مسجدی و یکی از مدافعان حرم از جمله برنامه های خدام در شهر اسفراین بود.

 

پس از آن همراه سوگواری کارکنان کارخانه فولاد اسفراین شدند و به یاد شهدای خدمت مدیحه سرایی کردند و از امام مهربانی ه مدد جستند.

 

حضور در شهر بام دیدار با خانواده شهدا و تقدیر از نخبه دانشگاه  و تکریم خانواده دارای 4 فرزند برنامه بعدی خدام بود.

 

خادمین بارگاه ملکوتی حرم مطهر رضوی شب گذشته نیز در کنار مردم  گرمه و خانواده شهدا و خانواده متوفی که اعضای بدن خود را اهداء کرد، بودند و به یاد شهدا در مسجد جامع و مسجد ثامن الائمه علیه السلام میلاد حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام را گرامی داشتند.

 

پایان/