اندیشمندی و دوراندیشی آیت الله رئیسی برای حل مشکلات مردم
انديشمندي و دورانديشي آيت الله رئيسي براي حل مشکلات مردم
در پیام تسلیت رئیس ستاد کانون های مساجد کشور آمده است:

اندیشمندی و دوراندیشی آیت الله رئیسی برای حل مشکلات مردم

حجت الاسلام و المسلمين خداداده تفکر ديني ، اعتقادي و روحيه انقلابي آيت الله رئيسي را براي حل مشکلات مردم و کشور مثال زدني و کم تکرار توصيف نمود.
شناسه خبر : 62341 تاریخ انتشار : ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۷:۳۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور رئیس ستاد در پیامی درگذشت شهادت گونه آیت الله رئیسی و همراهان وی را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

 مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَ مِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَ ما بَدَّلوا تَبدیلًا

 درگذشت شهادت گونه خادم‌الرضا، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و جمعی از خادمان ایران اسلامی را به محضر حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و ملت شریف ایران تسلیت عرض می‌نمایم.

تفکر دینی و اعتقادی، روحیه انقلابی، نگاه مردم سالاری و شخصیت آرام و منطقی در کنار اندیشمندی و دوراندیشی ایشان برای حل مشکلات مردم و کشور، در دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مثال زدنی و کم تکرار بوده و قطعاً ماندگار و یادگار خواهد بود.

 بیش از چهار دهه خدمات آیت الله رئیسی به کشور در مسئولیت‌های مهمی نظیر ریاست قوای قضائیه و مجریه، عضویت در هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری و عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام تأییدی بر کمال شایستگی‌ها و توانمندی‌های ایشان است که همواره در مسیر خدمت ، جلب رضایت خداوند و آرامش ملت را در نظر داشت.

بی تردید عروج رئیس جمهور محبوب و خدوم حضرت آیت الله رئیسی ، وزیر جهادی امور خارجه دکتر امیر عبدالهیان ، حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه و امام جمعه محبوب تبریز، دکتر مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و همراهانشان ضایعه ای برای ایران اسلامی می باشد.

در پایان ضمن عرض تسلیت به خانواده های داغدار و محترم این حادثه معروض می دارم بی تردید مسیر پر افتخار این شهدای گرانقدر در خدمت به اقشار مختلف مردم  تحت زعامت رهبری عالیقدر جهان اسلام ادامه خواهد داشت.

کلمات کلیدی: رئيس جمهور