محافل قرآنی یادبود تا برگزاری پویش #خادم الرضا در خراسان شمالی
محافل قرآني يادبود تا برگزاري پويش #خادم الرضا در خراسان شمالي
در سوگ رییس جمهور شهید؛

محافل قرآنی یادبود تا برگزاری پویش #خادم الرضا در خراسان شمالی

کانون هاي مساجد خراسان شمالي با برنامه هاي مختلف فرهنگي و پويش و سوگواره براي خادم الرضاي شهيد عزاداري مي کنند و يادش را گرامي مي دارند.
شناسه خبر : 62340 تاریخ انتشار : ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۶:۳۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ «تقی صادقی» سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی از تدارک و تدوین برنامه های مختلف با هدف گرامیداشت یاد و خاطره رییس جمهور شهید و فقید ایران اسلامی حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، و اجرای آن در ایام پیش رو خبر داد و گفت: برگزای محافل قرآنی به همت کانون های روستایی نخستین برنامه است که صواب تلاوت قرآن به روح آن شهدای والامقام و خدوم اهدا می شود.

 

 

وی طراحی پویش هنری #خادم_الرضا در بخش های شعر، دلنوشته و عکس دیگر برنامه مدنظر  نام برد و گفت: این پویش تا اربعین شهدای خدمت ادامه خواهد داشت.

 

دکتر صادقی، افزود: برگزاری سوگواره شهدای خدمت در جوار مزار شهید گمنام مجتمع فرهنگی هنری گلشن بجنورد با حضور هنرمندان و فرهیختگان  و گرامیداشت یاد و خاطره رییس جمهور شهید دیگر برنامه است که می توان در این راستا نام برد.

وی ادامه داد: این سوگواره پنج شنبه سوم خرداد ماه  در جوار مزار شهید گمنام  پذیرای عزاداران است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی میزبانی از سوگواران سانحه دلخراش سقوط بالگرد در استان آذربایجان شرقی و به شهادت رسیدن  رییس جمهور و همراهان، در مسجد انقلاب بجنورد را نیز اعلام کردو افزود: این مراسم به همت کانون فرهنگی هنری انقلاب بجنورد و به صورت محوری و با محوریت عزاداری و مراسم یادبود چهارشنبه دوم خرداد، ساعت 10 صبح برگزار می شود.

 

صادقی طراحی و چاپ پوستر های فرهنگی با نشر ارزش های رفتاری و خدمات جهادی شهید آیت الله رییسی برای عموم مردم و توزیع آن از طریق مساجد  و نیز تولید محتوا برای فضای مجازی و شبکه های اجتماعی را نیز اعلام کرد.

 

پایان/