دل های بارانی گرمه ای ها به پیشواز سفیران خورشید طوس آمدند
دل هاي باراني گرمه اي ها به پيشواز سفيران خورشيد طوس آمدند
در آستانه میلاد خورشید مهربان خراسان؛

دل های بارانی گرمه ای ها به پیشواز سفیران خورشید طوس آمدند

خدام آستان قدس رضوي در هفتمين روز حضور خود در استان خراسان شمالي با همراهي اهالي مسجد همراه جشن هاي مردمي شهرستان گرمه شد.
شناسه خبر : 62312 تاریخ انتشار : ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۱:۲۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ کاروان زیر سایه خورشید، امروز یکشنبه 30 اردیبهشت ماه، و در دهمین روز از ایام دهه کرامت با خوش آمدگویی عاشقانه گرمه ای ها به استقبال میلاد امام مهربانی رفتند در مدح آن امام همام نغمه ولایت و اطاعت خواندند.

 

اهالی شهر مذهبی و ولایتمدار گرمه، با همراهی حجت الاسلام رحمانی، امام جمعه این شهر به عشق و ارادت امام رضا علیه السلام به پیشواز خادمان رضوی آمدند و که در نشستی موضوع تبیین اهداف امام مهربانی در عظیمت از حجاز به خراسان را مورد توجه قرار دادند.

 

شهر ایور و دیدار با امام جماعت یشکسوت این شهرستان و همدرس مقام معظم رهبری قرار بعدی بود که با قدردانی از تلاش 50 ساله حجت الاسلام محسن نیازی برنامه زیبا شد.

جشن دانش آموزان در مدرسه شهید کاوه ایور، دیدار با خانواده شهید «علی رحمانی»  و نیز تکریم خانواده شهید «علی شیراندامی» از شهدای سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر، جشن اهالی درق در مسجد امام خمینی(ره) وتکریم امام جمعه این شهر، از اهم برنامه های انجام شده در صبح روز هفتم حضور کاروان زیر سایه خورشید در خراسان شمالی و میزبانی شهرستان گرمه می توان نام برد.

 

عصر امروز و نیز  امشب برنامه ها با محوریت جشن های میلاد امام الرئوف ادامه خواهد داشت و  همچنین به مناسبت روز جهانی اهداء عضو دیدار اهالی مسجد و خادمان امام مهربانی با خانواده متوفی که اعضاء بدن خود را به بیماران نیازمند اهداء کرد، اجرا خواهد شد.

 

کاروان سفیران رضوی فردا و در ادامه برنامه ها روز میلاد امام الرئوف حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام را  در کنار اهالی شهر بام خراسان شمالی جشن می گیرند و مهمان این منطقه خواهند بود.

 

پایان/