عطرکرامت رضوی به مروجان حجاب هدیه شد
عطرکرامت رضوي به مروجان حجاب هديه شد

عطرکرامت رضوی به مروجان حجاب هدیه شد

همزمان با هشتمين روز از دهه کرامت نمايشگاه استاني مد و لباس خراسان شمالي، با حضور کاروان "زير سايه خورشيد" در خانه فرهنگ شهرداري بجنورد گشايش يافت مروجان عفاف و حجاب زائر امام الرئوف(ع) شدند.
شناسه خبر : 62277 تاریخ انتشار : ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۰۶:۰۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ همزمان با هشتمین روز از ایام دهه کرامت در حالی تنها کمتر از 4 رورز به سالروزمیلاد امام مهربانی ها باقی مانده  نمایشگاه استانی مد و لباس و عرضه اقلام حجاب برای مخابان، با حضور سفیران رضوی افتتاح شد.

 

دکتر تقی صادقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی و سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان نیز همراه برگزار کنندگان  این نمایشگاه به استقبال خدام رضوی آمد.

 

 صادقی نمایشگاه را  از سلسله برنامه های قرارگاه شهید آوینی معرفی کرد که  با حضور سفیران حرم امن رضوی زینت بخش این آیین شد.


وی همچنین افزود:  این نمایشگاه 11 تولید کننده و موسسه مد و لباس به ارائه به روزترین تولیدات خود در حوزه لباس کودک و بزرگسال، درکنار چادر و روسری پرداختند

صادقی ادامه داد: نمایشگاه فوق  تا ۳۱ اردیبهشت ماه در خانه فرهنگ شهرداری بجنورد از ساعت ۱۰ تا ۲۱ برای علاقمندان دایراست.

 

گفتنی است، کاروان زیر سایه خورشید که به همت فعالان کانون فرهنگی هنری علامه امینی (ره)  مسجد قدس بجنورد،  از تاریخ 24 اردیبهشت ماه مهمان استان خراسان شمالی شده و تاکنون در جمع مردم و جشن های ضوی اهالی شهرستان های فاروج، شیروان و مانه حضور یافت  پس از این نیز تا روز دوشنبه 31 اردیبشهت همزمان با میلاد سراسر نور سلطان بی همتای طوس،  در شهرستان های جاجرم، گرمه و بام و صفی آباد سفر خواهد کرد و قلبهای عاشق را پای ضریح کرم امام رضا علیه السلام می نشاند.

 

پایان/