دیدار اعضای کاروان«زیرسایه خورشید» با نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری
ديدار اعضاي کاروان«زيرسايه خورشيد» با نماينده ولي فقيه در استان چهارمحال و بختياري

دیدار اعضای کاروان«زیرسایه خورشید» با نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری

اعضاي کاروان«زيرسايه خورشيد» با نماينده ولي فقيه در استان چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهرکرد ديدار کردند
شناسه خبر : 62242 تاریخ انتشار : ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۰۹:۲۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری، اعضای کاروان«زیرسایه خورشید» در آغاز حضور در استان چهارمحال و بختیاری با حجت الاسلام و المسلمین نکونام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد دیدار کردند.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد با تاکید بر اینکه توجه به ائمه اطهار و جذب معنویت از حضور آنان، سرمایه‌های کشور هستند که باید مدام تقویت شود و گسترش یابد، افزود:محبت ائمه بزرگوار بزرگ‌ترین سرمایه برای جامعه امروز است.

 

وی با اشاره به اینکه  چهارمحال و بختیاری استانی ولایی  است و همه، محب اهل بیت عصمت و طهارت و شیعه هستند، ادامه داد: ما به لحاظ مذهبی و فرهنگی غنی هستیم اما این غنای مهم را معرفی نکردیم، حتی در میان شیعیان نیز معرفت شناخت به معنای واقعی وجود ندارد.

 

محسن کاووسی مسئول شبکه جوانان رضوی (شجر) در استان چهارمحال و بختیاری در این دیدار افزود: برنامه حضور خدام حرم مطهر رضوی از  صبح روز سه شنبه بیست و پنجم اردیبهشت با حضور در شهرستان های  فرخشهر  و بروجن آغاز می گردد.

 

وی ادامه داد: کاروان «زیرسایه خورشید» در روز چهارشنبه بیست و ششم اردیبهشت ماه 1403 در شهرستان های کیار و فلارد و روز پنج شنبه بیست و هفتم اردیبهشت ماه1403 میهمان مردم ولایتمدار شهرستان های لردگان و خانمیرزا خواهند بود

 

کاووسی افزود: خادمان حرم مطهر رضوی در روز پنج شنبه چهارم خردادماه در شهرستان اردل، چمعه پنجم خردادماه در شهرستان بن و بخش لاران از شهرستان شهرکرد و شنبه و یک شنبه، ششم و هفتم خردادماه 1402 در شهرستان های کوهرنگ و فارسان حضور خواهند داشت.

 

وی ادامه داد: مردم شهرستان کوهرنگ و در مناطق کوهستانی و صعب العبور بخش بازفت در روز جمعه بیست و هشتم اردیبهشت ماه1403 میزبان کاروان «زیرسایه خورشید» خواهند بود و خادمان حرم مطهر رضوی در ویژه برنامه عشایر غیور این شهرستان حضور خواهند داشت.


  
 مسئول شبکه جوانان رضوی (شجر) در استان چهارمحال و بختیاری افزود: خادمان حرم مطهر رضوی در روز شنبه بیست و نهم اردیبهشت ماه 1403 در ویژه برنامه های شهرستان های فارسان و سامان و روز یک شنبه  سی ام اردیبهشت ماه در ویژه برنامه های شهرستان های شهرکرد – بخش لاران- و شهرستان بن حضور خواهند داشت.

 

وی افزود: روز پایانی حضور اعضای کاروان «زیرسایه خورشید» روز دوشنبه سی و یکم اردیبهشت ماه 1403 مصادف با ولادت حضرت علی ابن موسی الرضا (علیه السلام) میهمان مردم شهرستان شهرکرد خواهند بود.