دهه کرامت سنتی که بزرگان ؛ ما را برای ترویج فرهنگ رضوی ، فاطمی ،احمدی و حسنی علیهم السلام به آن هدایت کرده اند
دهه کرامت سنتي که بزرگان ؛ ما را براي ترويج فرهنگ رضوي ، فاطمي ،احمدي و حسني عليهم السلام به آن هدايت کرده اند
حجت الاسلام و المسلمین خداداده در نشست ستاد بزرگداشت دهه کرامت کشور:

دهه کرامت سنتی که بزرگان ؛ ما را برای ترویج فرهنگ رضوی ، فاطمی ،احمدی و حسنی علیهم السلام به آن هدایت کرده اند

حجت الاسلام و المسلمين خداداده، طي سخناني ضمن تبريک فرارسيدن ايام دهه کرامت اظهار کرد: دهه کرامت فرصتي است که بزرگان ؛ ما را براي ترويج فرهنگ رضوي ، فاطمي ،احمدي و حسني عليهم السلام به آن هدايت کرده و ذائقه مؤمنان را به اين سمت سوق داده اند.
شناسه خبر : 62153 تاریخ انتشار : ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۶:۴۹

 نشست ستاد بزرگداشت دهه کرامت کشور صبح روز شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه، با حضور «محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ «عاطفه خادمی» دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور؛ حجت الاسلام و المسلمین «کمال‌الدین خداداده» رییس ستاد بزرگداشت دهه کرامت و اعضای این ستاد در سالن غدیر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

در ابتدای این نشست حجت الاسلام و المسلمین خداداده، طی سخنانی ضمن تبریک فرارسیدن ایام دهه کرامت طی سخنانی اظهار کرد: دهه کرامت فرصتي است که بزرگان ؛  ما را براي ترويج  فرهنگ رضوي ، فاطمي ،احمدي و حسني عليهم السلام به آن هدايت کرده و ذائقه مؤمنان را به اين سمت سوق داده اند که در این دهه علاوه بر برگزاری شادی و نشاط مومنانه ، مردم با بسیاری از مفاهیمی که می‌تواند در فرهنگ عمومی کشور موثر باشد آشنا می شوند.

رئیس ستاد بزرگداشت دهه کرامت کشور ادامه داد: تاکنون در راستای گرامیداشت این ایام برنامه های مختلفی برگزار شده و این روند ادامه دارد، البته تلاش می‌کنیم تا مفاهیمی که در در مورد روابط خواهری و برادری و آنچه که این خاندان به عنوان الگوهای آسمانی در سیره خود داشتند را ترویج دهیم.

وی افزود: وقتی آمار و رونق ساخت فیلم های ارزشی و برگزاری جشنواره ها را می‌بینیم حقیقتا رویکرد قابل توجهی را شاهد هستیم که بعد از انقلاب اسلامی کم نظیر است، بی شک تلاش و مجاهدت وزیر فرهنگ در برگزاری نمایشگاه قرآن امسال که در سراسر کشور نزدیک به ۴ میلیون نفر بازدید کننده داشت قابل تقدیر است.

حجت الاسلام و المسلمین خداداده گفت: در عرصه فرهنگ نیز رونق نشاط را در این ایام در قالب برگزاری برنامه های مختلف خواهیم داشت به طوری که وقتی جمع بندی برنامه های دهه کرامت را از دستگاه‌ها گرفتیم ۱۲۰ هزار عنوان برنامه در نقاط مختلف کشور در جریان است که به نظرم این نوید را می دهد که در سال‌های آینده این جریانات در عرصه فرهنگ عمومی کشور تاثیرگذار خواهد بود.