رتبه دوم رویداد جایزه ملی «جوانی جمعیت» به مدیر کانون مشکات اسفراین رسید
رتبه دوم رويداد جايزه ملي «جواني جمعيت» به مدير کانون مشکات اسفراين رسيد

رتبه دوم رویداد جایزه ملی «جوانی جمعیت» به مدیر کانون مشکات اسفراین رسید

مديرکانون فرهنگي هنري مشکات اسفراين در نخستين رويداد ملي «جايزه جمعيت» و براي تلاش هاي فرهنگي در جهت فرزندآوري و تربيت فرزند، رتبه دوم را کسب کرد.
شناسه خبر : 62044 تاریخ انتشار : ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۲۳:۱۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛  مراسم اختتامیه  نخستین رویدادملی «جایزه جمعیت»  با حضور مسئولان کشوری از جمله رییس ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور  در استان اصفهان برگزار شد که پس از اعلام برگزیدگان در بخش های مختلف این رویداد، مدیر کانون مشکات  در جمع برگزیدگان آن قرار گرفت و درخشید.

 

براین اساس برگزیدگان در سه بخش فعالیت و ایده و تجربه معرفی شدند که «زهرا براتی»، مدیر کانون فرهنگی هنری مشکات مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) رتبه دوم این رویداد ملی را در بخش فعالیت از آن خود کرد.

برگزاری کارگاه های آموزشی تربیت محور ویژه زوج های جوان،  مادران و نیز دختران دانش آموز مقطع متوسطه دوم و درآستانه ازدواج ، تهیه پوستر و برگزاری نمایشگاه های هنری و مسابقات با موضوع تحکیم بنیان خانواده و جمعیت از اهم فعالیت های انجام شده این کانون و مدیر پرتلاش آن می توان نام برد.

«زهرا براتی»، دارای مدرک کارشناسی ارشد ادبیات فارسی است که تعامل ویژه ای با مدارس و دانشگاه برای برگزاری کارگاه های جمعیت و تحکیم بنیان خانواده برگزار کرده است.

پیش از این در سالهای گذشته این کانون فرهنگی هنری در میان کانون های کشور در رواق دانش حایز رتبه برتر شد.

پایان/