ویژه برنامه های دهه کرامت با محوریت کانون های مساجد اعلام شد
ويژه برنامه هاي دهه کرامت با محوريت کانون هاي مساجد اعلام شد
مدیر ستاد کانون های مساجد البرز:

ویژه برنامه های دهه کرامت با محوریت کانون های مساجد اعلام شد

حجت الاسلام شکري با اشاره به اهميت تقويت و تبيين معارف ديني و ايماني به ويژه فرهنگ کرامت گفت: تقويت باورهاي ديني و ايماني مهمترين سرفصل هاي برنامه ريزي در دهه کرامت است، که براي اين مهم کانون هاي فرهنگي هنري مساجد سلسله برنامه هايي را در دست اقدام دارند.
شناسه خبر : 61952 تاریخ انتشار : ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۴:۲۰

 به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز، حجت الاسلام کاظم شکری با اعلام خبر برنامه های دهه کرامت با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز در جمع خبرنگاران گفت: به منظور گرامیداشت برنامه های دهه کرامت سلسله برنامه هایی طرح ریزی شده است که مبنا و شاخصه آن نگاه تربیتی، فرهنگی و دینی است.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: تقویت و رشد باورهای ایمانی و دینی به ویژه در میان اعضاء خانواده از جمله رویکردهای برنامه ریزی در ایام دهه کرامت است.

 

وی با اشاره به اهمیت نقش دختران و حفظ کرامت آنان در خانواده بیان کرد: یکی از برنامه های پیشنهادی برگزاری طرح پیوند مسجد و مدرسه (چهارشنبه 19 اردیبهشت) با حضور امام جماعت به همراه معتمدین مسجد اعم در نزدیک ترین مدرسه دخترانه به همراه گل و شیرینی و تقدیر از دانش آموزان دختر ممتاز است.

 

وی در ادامه به نقش مادران در تربیت و هدایت نسل اثرگذار ایمانی اشاره کرد و توضیح داد: از دیگر برنامه های دهه کرامت برپایی جشن مادران و دختران (19 اردیبهشت) است که طی این مراسم، کانون های فرهنگی هنری مساجد با برگزاری جشن و تقدیر از دختران موفق مسجدی به استقبال دهه با عظمت کرامت خواهند رفت.

 

شکری برپایی طرح مسجد محله کرامت را از دیگر برنامه های این ایام عنوان کرد و گفت: برپایی جشن ویژه دختران (جمعه 21 اردیبهشت همچنین مسجد محله کرامت (31 اردیبهشت ماه) - جشن بزرگ خانوادگی در مساجد با مدیریت و مشارکت مردمی در مساجد برگزار می شود.

 

به گفته حجت الاسلام شکری، ثبت عملکرد و گزارش های کانون های فرهنگی هنری مساجد در سامانه بچه های مسجد امکان ارزیابی آنان را در پنجمین رویداد فهما فراهم می کند که طی آن به 100 کانون برتر از جای جای کشور هدایایی اهداء می شود.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: از جمله طرح های این ایام مسجد پایگاه قرآن است که این مهم نیز در قالب سامانه بچه های مسجد در بخش رواق نور ثبت می شود تا حمایت لازم از آن به عمل آید.