اقدام زیبای بچه های مسجدی کانون های مساجد کردستان در گرامیداشت روز معلم
اقدام زيباي بچه هاي مسجدي کانون هاي مساجد کردستان در گراميداشت روز معلم

اقدام زیبای بچه های مسجدی کانون های مساجد کردستان در گرامیداشت روز معلم

بچه هاي مسجدي عضو کانون هاي فرهنگي هنري مساجد کردستان در گراميداشت روز معلم با تقدير از معلمان و مربيان خود، سال‌ها تلاش فعالان عرصه تعليم و تربيت را ارج نهادند.
شناسه خبر : 61948 تاریخ انتشار : ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۳:۱۲
به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کردستان، مدیر و اعضای کانون ژیوار دهگلان به مناسبت گرامیداشت روز معلم با معلمان مدرسه روستا قادرمرز دیدار و خدمت و تلاش آن‌ها در عرصه تعلیم و تربیت دانش‌آموزان را ارج نهادند.

 

همچنین بچه‌های مسجدی عضو کانون اندیشه مسجد حضرت محمد(ص) روستای خاندانقلی از معلمان روستا در روز معلم تقدیر کردند.

مدیر مسئول کانون اندیشه در این دیدار  سنگر تعلیم و تربیت را سنگر جهادی علمی در راه آگاهی بخشی به جامعه دانست و بیان کرد: خدمت به مردم در سنگر تعلیم و تربیت ارزشمندترین جهاد است چرا که در راستای آگاهی بخشی و دانایی گام برداشته می شود.

 

 مدیر و اعضای کانون هنری هنری بلال خامسان کامیاران نیز با معلمان و فرماندهان حوزه به مناسبت روز معلم و هفته عقیدتی سیاسی دیدار کردند و ضمن تقدیر از معلمانی که در سنگر مسجد تلاش می کنند، عنوان کرد: شغل معلمی و استادی بسیار ارزشمند است و اگر این مهم در سنگر مسجد باشد ارزش آن دوچندان می شود.

عزت الله مرادی یادآوری کرد: مانیز وظیفه داریم تاجای ممکن این روز را بزرگ بداریم چرا که به همان اندازه که معلم را تکریم می کنیم درواقع به کودک و نوجوانی که در مدارس تحصیل می کند ارزش داده ایم، آینده سازانی که قرار است فردا را به بهترین شکل بسازند.