برگزاری نشست هم اندیشی ستاد کانون های مساجد و بسیج مساجد و محلات استان سمنان
برگزاري نشست هم انديشي ستاد کانون هاي مساجد و بسيج مساجد و محلات استان سمنان

برگزاری نشست هم اندیشی ستاد کانون های مساجد و بسیج مساجد و محلات استان سمنان

نشست هم انديشي فعاليت هاي فرهنگي هنري در مساجد با حضور مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان و مسئول بسيج مساجد و محلات سپاه استان سمنان برگزار شد.
شناسه خبر : 61944 تاریخ انتشار : ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۰۹:۵۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان؛ نشست هم اندیشی فعالیت های فرهنگی هنری در مساجد با حضور «محمد امین حقیقت» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و « مرتضی غفاری» مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه قائم آل محمد(عج) سمنان در محل ستاد کانون های مساجد استان برگزار شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان در این نشست با بیان اینکه هم افزایی ارکان مسجد همواره مورد تاکید ستاد کانون های مساجد می باشد، بیان کرد: این همکاری ارکان مسجد ذیل محوریت امام جماعت در مساجد شکل خواهد گرفت و با این تعامل شاهد اجرای برنامه های مختلف در حوزه های فرهنگی، هنری ،اجتماعی و ... باشیم.

 

« محمد امین حقیقت» با بیان اینکه اعضاء کانون های فرهنگی هنری مساجد نیز همواره به عنوان یک بسیجی فعالیت خواهند داشت، افزود: بسیجی بودن یک افتخار برای بچه های مسجد است و بسیاری از اعضاء کانون های فرهنگی هنری مساجد در بسیج نیز فعالیت دارند و عضو پایگاه های بسیج می باشند.

 

وی با بیان اینکه کانون فرهنگی هنری مسجد و پایگاه مقاومت بسیج دو نهاد فعال در مساجد می باشند، افزود:  تعامل و همکاری این دو مجموعه زمینه جذب بیشتر کودکان، نوجوانان و جوانان به مساجد را فراهم خواهد کرد و در نتیجه شاهد رونق بیشتر فعالیت های مساجد خواهیم بود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با بیان اینکه ارتباط و استفاده از ظرفیت نهاد ها و تشکل های فعال در مسجد و تحقق آرمان مسجد محوری از مهمترین فعالیت های مورد توجه ارکان مسجد است، گفت: یکی از مهمترین فعالیت ها در زمینه جذب بیشتر به مساجد فعالیت های اوقات فراغت می باشد که امیدواریم با تعامل بیشتر کانون و پایگاه برنامه های متنوع را در مساجد شاهد باشیم.