مهلت شرکت در مسابقه«دوست فلسطینی من» در خراسان جنوبی تمدید شد
مهلت شرکت در مسابقه«دوست فلسطيني من» در خراسان جنوبي تمديد شد

مهلت شرکت در مسابقه«دوست فلسطینی من» در خراسان جنوبی تمدید شد

مدير کانون فرهنگي هنري شهيد مطهري مسجد الحسين(ع) جواديه بيرجند گفت: مهلت شرکت در مسابقه هنري و ادبي «دوست فلسطيني من» براي علاقمندان ۹ تا ۱۳ سال بيرجندي تا دهه کرامت تمديد شد.
شناسه خبر : 61863 تاریخ انتشار : ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۳:۱۹

صادق دهقانی مدیر کانون فرهنگی هنری شهید مطهری مسجد الحسین(ع) جوادیه بیرجند در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنر ی مساجد خراسان جنوبی اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری شهید مطهری مسجد الحسین(ع) جوادیه بیرجند با خبرگزاری شبستان خراسان جنوبی، شهرداری بیرجند و اداره کل ورزش و جوانان استان برگزاری مسابقه هنری و ادبی «دوست فلسطینی من» را برگزار کرده است.

وی ادامه داد: این مسابقه در دو رده سنی زیر ۹ سال و ۹ تا ۱۳ سال از ۱۹ فروردین در چهار بخش نقاشی، دلنوشته و شعر و تجربه نگاری و ایده پردازی و بخش مسابقه پیامکی اجرایی شده و آخرین مهلت ارسال آثار ۱۰ اردیبهشت بوده است.

دهقانی در ادامه بیان کرد: با توجه به استقبال کودکان و نوجوانان بیرجندی این مسابقه تا دهه کرامت تمدید شده است و علاقمندان می توانند نقاشی های خود با موضوع کودکان غزه را رسم و همراه با نام و نام خانوادگی خود به آیدی @Sadeghh_ir در پیام رسان ایتا ارسال کنند.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید مطهری مسجد الحسین(ع) جوادیه بیرجند افزود: از ۱۹ فروردین تاکنون بیش از ۲۰۰ نفر در مسابقه هنری و ادبی «دوست فلسطینی من» شرکت کرده اند.

وی در پایان گفت: هدف از برگزاری این مسابقه هنری و ادبی، آشنایی کودکان و نوجوانان با مسئله مظلومیت مردم فلسطین است.