بیش از 10 هزار پرس غذای گرم در شهرستان آذرشهر توزیع می شود
بيش از 10 هزار پرس غذاي گرم در شهرستان آذرشهر توزيع مي شود
همزمان با دهه کرامت

بیش از 10 هزار پرس غذای گرم در شهرستان آذرشهر توزیع می شود

مدير مسئول کانون فرهنگي هنري ثامن الحجج (ع) از تهيه و توزيع بيش از 10 هزار پرس غذاي گرم همزمان با دهه کرامت خبر داد .
شناسه خبر : 61860 تاریخ انتشار : ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۲:۵۷

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی هادی غفاری، مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد ثامن الحجج (ع) شهرستان آذرشهر، در اعلام برنامه های این کانون به مناسبت بزرگداشت دهه کرامت اظهار داشت:  همزمان با شروع دهه کرامت نمایشگاه فرهنگ و رسانه در محوطه مجتمع  فرهنگی هنری آذرشهر در 12 غرفه شامل محصولات فرهنگی ،هنری، رسانه ای برای جوانان و نوجوانان، ایثار و شهادت، قرآن و ادعیه، وقف و نذورات، حقوقی، مشاوره، مددکاری، کودک و صنایع دستی برگزار خواهد شد.

غفاری اجرای ویژه برنامه با حضور و سخنرانی اساتید حوزه و دانشگاه را از برنامه های جنبی این نمایشگاه عنوان کرد و افزود: این نمایشگاه در طول دهه کرامت از ساعت 5 عصر الی 10 شب برای بازدید عموم دایر خواهد بود.

 وی با اعلام پخت و توزیع بیش از 10 هزار پرس غذای متبرک رضوی به عنوان یکی دیگر از برنامه های کانون ثامن الحجج (ع) خاطر نشان کرد : در 5 روز پایانی این دهه یعنی از تاریخ 27 تا 31 اردیبهشت روزانه، 2هزار پرس غذای متبرک رضوی به شکل گرم تهیه و بین نیازمندان توزیع خواهد شد .

 مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری ثامن الحجج ،دیدار با امام جمعه محترم شهرستان آذرشهر، دیدار با خانواده شهدا، عطر افشانی و غبار روبی مزار شهدا، جشن میلاد امام رضا(ع) ، جشن میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر و بازدید از کارخانجات تولیدی را از دیگر برنامه های این کانون به مناسبت دهه کرامت اعلام کرد.

 وی افزود: با همکاری کانون خدمت رضوی  آذرشهر  برنامه استقبال از خادمین آستان قدس در روزهای 23 و 24 اردیبهشت و  همکاری در برگزاری جشن دهه کرامت با حضور خادمین در 5 روستای آذرشهر برگزار خواهد شد.

 گفتنی است، برنامه های مشابه در سایر کانون های شهری و روستایی استان انجام می شود.