جشن روز دختر در کانون‌های مساجد شهرستان خرمدره برگزار می شود
جشن روز دختر در کانون‌هاي مساجد شهرستان خرمدره برگزار مي شود
سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرمدره:

جشن روز دختر در کانون‌های مساجد شهرستان خرمدره برگزار می شود

همزمان با دهه کرامت و سالروز ميلاد با سعادت حضرت معصومه(س) که به عنوان روز دختر نامگذاري شده است، مراسم جشني با حضور دختران کانوني در کانون هاي مساجد شهرستان خرمدره برگزار مي شود.
شناسه خبر : 61855 تاریخ انتشار : ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۰:۳۱

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان، زهرا باقرزاده، سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرمدره به برنامه های دهه کرامت در کانون های فرهنگی هنری مساجد این شهرستان اشاره کرد و گفت: همزمان با 21 اردیبهشت ماه سالروز میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) و روز دختر مراسم جشنی با حضور دختران کانونی در کانون های مساجد شهرستان خرمدره برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه برپایی ایستگاه صلواتی و تقدیر از دختران فعال در کانون فرهنگی هنری فرزانگان روستای رحمت آباد در این دهه برگزار می شود، اضافه کرد: با همکاری کانون فرهنگی هنری نبی اکرم(ص) و کانون احرار روستای نصیرآباد نیز ویژه مراسمی با حضور مادران و دختران برگزار خواهد شد.

 

به گفته باقرزاده، در مسجد صاحب الزمان(عج) ویژه مراسم جشنی به مناسبت میلاد با سعادت امام رضا(ع) به همت کانون فرهنگی هنری احرار روستای نصیرآباد برگزار و از فعالان قرآنی و کانونی تجلیل خواهد شد.

 

سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرمدره از پخش صلوات خاصه امام رضا(ع) همزمان با این دهه در مساجد این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: محفل انس با قرآن کریم نیز در برخی از کانون های مساجد شهرستان خرمدره برپا می شود.

 

وی همچنین از اکران فیلم به مناسبت دهه کرامت در فرهنگسرای این شهرستان ویژه عموم مردم خبر داد و گفت: اجرای تئاتر و تجلیل از دختران هنرمند از دیگر برنامه های دهه کرامت در شهرستان خرمدره خواهد بود.