اجرای طرح پیوند صادق با همت کانون صراط حق
اجراي طرح پيوند صادق با همت کانون صراط حق

اجرای طرح پیوند صادق با همت کانون صراط حق

امام و مدير مسجد اميرالمومنين(ع) واقع در اوقافي هاي کرج از برپايي طرح پويش صادق با همت کانون فرهنگي هنري صراط حق خبر داد و گفت: اين طرح با محوريت دانش آموزان برپا شد.
شناسه خبر : 61849 تاریخ انتشار : ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۰۸:۴۸

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز، حجت الاسلام رضا مدیر دهقان با اشاره به اهمیت گرامیداشت یاد و نام حضرت امام صادق(ع) گفت: حضرت جعفربن محمدصادق(ع) رئیس مکتب تشیع است که در عرصه علم و تربیت دانشمندان نخبگان همواره در دوران حیات و امامت خود نام آوازه بودند. 

 

 امام و مدير مسجد اميرالمومنين(ع) واقع در اوقافي هاي کرج از برپايي طرح پیوند صادق با همت کانون فرهنگي هنري صراط حق خبر داد و گفت: اين طرح با محوريت دانش آموزان برپا شد. 

 

 

به گفته وی، توجه به مناسبت های سال به ویژه اعیاد و شهادت ها یکی از محورهای اثرگذار به منظور کار فرهنگی و تعالی رشد معرفتی در میان دانش آموزان است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری صراط حق تصریح کرد: هم افزایی و هم اندیشی امام مسجد و فعالان مسجدی در تقویت و رشد انگاره های دینی موثر است.

 

 

حجت الاسلام مدیر دهقان خاطرنشان کرد: برپایی دسته های سینه زنی در قالب گروه های دانش آموزی با حضور نوجوانان از محورهای اجرایی در قالب طرح پویش صادق است. 

 

 

ارتباط دو گانه مسجد و مدرسه از جمله مهمترین تعاریف و شاخص های طرح اجرایی پیوند صادق است که در سال جاری با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد اجرا شد.