برگزاری مراسم تقدیر از معلمان مسجد محور توسط کانون های فرهنگی هنری استان قم
برگزاري مراسم تقدير از معلمان مسجد محور توسط کانون هاي فرهنگي هنري استان قم
در هفته برزرگداشت مقام معلم انجام شد؛

برگزاری مراسم تقدیر از معلمان مسجد محور توسط کانون های فرهنگی هنری استان قم

مديران و کادر نوجوان کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم با حضور در مدارس و با هدف تقويت اجراي طرح پيوند مسجد و مدرسه، از مديران و معلمان مسجد محور تقدير کردند.
شناسه خبر : 61790 تاریخ انتشار : ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۲:۵۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم، مديران و کادر نوجوان کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم با حضور در مدارس و با هدف تقويت اجراي طرح پيوند مسجد و مدرسه، از مديران و معلمان مسجد محور تقدير کردند.

 

به مناسبت سالروز شهادت استاد شهید مطهری و روز معلم، مدير کانون فرهنگي هنري پیروان ولایت به همراه امام جماعت مسجد امام سجاد علیه السلام با حضور در مدرسه شهید قریشی و با هدف تقويت اجراي طرح پيوند مسجد و مدرسه، از مدير و معلمان این مدرسه تقدیر و تشکر کردند.

 

مدیر و کادر نوجوان کانون فرهنگی هنری سفیران حضرت معصومه(س) در معیّت امام جماعت مسجد فاطمه زهرا (س) با حضور در مدرسه شهید قاسمیان بلوار یادگار امام (ره) قم با تقدیم تقدیرنامه و هدیه متبرک از معلمین و فرهنگیان مدرسه تجلیل کردند.

 

مراسم بزرگداشت روز معلم و تقدیر و تشکر از معلمین تلاشگر و کوشای دو مدرسه پژوهش و امام حسن مجتبی علیه‌السلام به همت مدیر و کادر کانون فرهنگی هنری کربلا مسجد حضرت سید الشهدا (ع) قم برگزار شد.

 

تقدیر و تشکر و اعطای لوح تقدیر به همراه سنگ متبرک حرم امیرالمومنین امام علی(ع) به مدیر ، معاون و معلمین مدرسه شهدای کامکار به مناسبت روز معلم توسط مدیر و کادر کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) انجام شد.