کانون های مساجد خط مقدم محلات در جنگ فرهنگی است
کانون هاي مساجد خط مقدم محلات در جنگ فرهنگي است
شهردار رشت:

کانون های مساجد خط مقدم محلات در جنگ فرهنگی است

شوقي با بيان اينکه کانون هاي مساجد خط مقدم ما در محلات در اين جنگ فرهنگي است گفت: بايد جوانان را جذب خود کنيم، اگر عرصه را خالي کنيم دشمن ورود کرده و شروع به يارگيري مي کند.
شناسه خبر : 61787 تاریخ انتشار : ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۲:۱۲

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور از استان گیلان، رحیم شوقی شهردار رشت امروز(پنج شنبه، ۱۳ اردیبهشت) در دوره تربیتی مضمار در رشت با بیان اینکه در جنگ تمام عیار با دشمن هستیم گفت: مباحث فرهنگی شهر باید مورد توجه همگان باشد.

وی با بیان اینکه باید جوانان را جذب خود کرده و یارگیری کنیم افزود: باید جوانان را جذب خود کنیم، اگر عرصه را خالی کنیم دشمن ورود کرده و شروع به یارگیری می کند.
 
وی ادامه داد: باید دنبال طرح های بزرگ تر باشیم و با آموزش های اصولی به سمتی رویم که بتوانیم جذب حداکثری داشته باشیم.
 
شوقی تاکید کرد: باید با قدرت بیشتری وارد محتوا سازی به ویژه در حوزه فضای مجازی باشیم.
 
وی با بیان اینکه کانون های مساجد خط مقدم ما در محلات در این جنگ فرهنگی است اذعان کرد: باید وضعیت فرهنگی شهر رشت را به سمتی سوق دهیم که حرفی برای گفتن در این شهر داشته باشیم.
 
محمدحسین واثق کارگرنیا رئیس شورای شهر رشت با تاکید بر اینکه مساجد باید کارکرد خود را بازیابند اذعان کرد: اوایل انقلاب همه امور در مساجد بود و همه اقشار در مساجد حضور می یافتند و باید دوباره احیا شود.
 
 وی با بیان اینکه مدیران کانون های مساجد با مظلومیت در حال فعالیت هستند اذعان کرد: دشمن مساجد را هدف گرفته تا این مکان را از حضور مردم خالی کند و ما موظفم تا جوانان را جذب مساجد کرده و تبیین گری کنیم.
 
رییس شورای شهر رشت با تاکید بر حضور بانوان مذهبی در سطح شهر تصریح کرد: باید بستر را برای حضور بانوان محجبه در سطح اجتماع فراهم کنیم.
 
حجت الاسلام مجتبی پوریوسفی، دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان گیلان با تاکيد بر اهمیت کار کار تربیتی در جامعه گفت: تربیت ما در کار تربیتی است.
 
وی اظهارکرد: یکی از راه های رشد و خود سازی و رسیدن به تعالی تربیت است.