بازدید مدیرکل ارشاد اسلامی خراسان شمالی از کانون محبان الزهرا(س)
بازديد مديرکل ارشاد اسلامي خراسان شمالي از کانون محبان الزهرا(س)

بازدید مدیرکل ارشاد اسلامی خراسان شمالی از کانون محبان الزهرا(س)

مدير کانون محبان الزهرا سلام الله عليها اسفراين عصر سه شنبه 11 ارديبهشت ميزبان مدير کل ارشاد اسلامي خرااسن شمالي بود و در نشستي صميمانه بخشي از فعاليت هاي آن را ارئه کرد.
شناسه خبر : 61762 تاریخ انتشار : ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۱:۴۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ دکتر «تقی صادقی»، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی و سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان،  به کانون محبان الزهرا سلام الله علیها  اسفراین  رفت و ضمن بازدید از این کانون در جریان فعالیت های آن قرار گرفت.

 

وی برای رونق بیشتر اتفاق های مسجدی ابراز امیدواری و اعلام حمایت کرد و در این باره فعالیت های قرآنی و کتابخانه ای و تلاش آن برای تشکیل و تربیت نوجوانان در گروه سرود مسجد، را ارزشمند خواند.

 

«غلامحسن امیری»، مدیر این کانون نیز در بازدید فوق کلیاتی از اقدامات انجام شده توسط فعالان از جمله شناسایی و تحت پوشش قرار دادن خانواده های نیازمند، تشکیل هیئت هفتگی و  حضور نوجوانان و جوانان، برگزاری حلقه های معرفتی و بصیرت افزایی، برگزاری کارگاه های آموزشی مهارت های زندگی در مدارس دخترانه و پسرانه و ... را عنوان کرد.

 

گفتنی است، کانون فرهنگی هنری محبان الزهرا سلام الله علیها در دوره های مختلف برگزاری رویداد ملی فهما و نیز  بچه های مسجد در رواق رسانه و همچنین "مسجد،  کانون نشاط"، حائز رتبه برتر و شایسته تقدیر در میان کانون های کشور معرفی شد.

 

پایان/