تئاتر شبستان فرصت معرفی هنرمند متعهد به جامعه هنری استان است
تئاتر شبستان فرصت معرفي هنرمند متعهد به جامعه هنري استان است

تئاتر شبستان فرصت معرفی هنرمند متعهد به جامعه هنری استان است

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان اردبيل گفت: تئاتر شبستان اين فرصت را ايجاد کرده تا با توجه به زيست بوم مناسب استان بتوانيم استعدادهاي هنري را کشف و به جامعه هنري استان معرفي کنيم.
شناسه خبر : 61750 تاریخ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۴:۵۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، مصطفی آمون، اظهار کرد: بیش از 650 کانون فرهنگی و هنری مساجد در سطح استان به یک شبکه فرهنگی و هنری گسترده تبدیل شده که با وجود ظرفیت‌ها و استعدادهای موجود می‌تواند گام‌های بزرگی در عرصه هنری استان ایفا نماید.

 
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با اشاره به اینکه تئاتر شبستان از جمله فعالیت‌های کانون‌‎های مساجد برای مشارکت نوجوانان و جوانان در فعالیت های هنری است، تصریح کرد: جشنواره تئاتر شبستان با هدف کشف و پرورش استعدادهای نوجوانان، تربیت هنرمند مومن متعهد و انقلابی، فرهنگ‌سازی با مبانی معرفتی و دینی به زبان هنر و احیای کارکردهای واقعی مساجد پایه گذاری شده و امروز شاهد ظهور و بروز استعدادهای هنری در سطح کانون های مساجد هستیم.
 
وی اذعان داشت: شورای سیاستگذاری تئاتر شبستان با هدف برنامه‌ریزی در حوزه تئاتر با توجه به زیست بوم منطقه و استان تشکیل می‌شود و امیدواریم تئاتر شبستان نیز با توجه به استعدادهای هنری استان اردبیل که تاکنون به عرصه تئاتر معرفی کرده بتواند گام‌های مهمی بردارد.
 
آمون اضافه کرد: تئاتر، زبان گویایی برای بیان و رفع بسیاری از معضلات و مشکلات است که با استفاده از آن می‌توان به جامعه آگاهی بخشید و زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به زبان هنر را فراهم کرد.
 
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان یادآور شد: تئاتر شبستان این فرصت را ایجاد کرده تا با توجه به زیست بوم مناسب استان بتوانیم استعدادهای هنری را کشف و به جامعه هنری استان معرفی کنیم.