تکریم و دلجویی از عباس عباسی از جانبازان محله مسجد چهارصددستگاه کرج
تکريم و دلجويي از عباس عباسي از جانبازان محله مسجد چهارصددستگاه کرج
مسئول کانون شهید سیدمصطفی حسینی:

تکریم و دلجویی از عباس عباسی از جانبازان محله مسجد چهارصددستگاه کرج

عيادت و دلجويي از خانواده شهيد عباس عباسي از جانبازان گرانقدر و ارزشمند دوران دفاع مقدس با همت و همراهي امام مسجد و جمعي از فعالان کانون فرهني هنري شهيد مصطفي حسيني برپا شد.
شناسه خبر : 61748 تاریخ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۳:۳۴

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز، محمدمهدی زارع با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: یکی از برنامه های منسجم و پیوسته مسجد جامع چهارصددستگاه کرج توجه به خانواده ایثارگران است.

 

مسئول کانون شهید سیدمصطفی حسینی مسجد جامع چهارصددستگاه افزود: عیادت و دلجویی از خانواده شهید عباس عباسی از جانبازان گرانقدر و ارزشمند دوران دفاع مقدس با همت و همراهی امام مسجد و جمعی از فعالان کانون فرهنی هنری شهید مصطفی حسینی برپا شد.

 

وی با اشاره به اهمیت حفظ کرامت ایثارگران بیان کرد: خانواده شهداء و ایثارگران با از خودگذشتگی و ایثار خود در عرصه دفاع مقدس، امنیت و دفاع از حرم همواره الگوی شاخصی برای نوجوانان و جوانان هستند.

 

براساس این گزارش، اجرای طرح ملاقات از خانواده های ایثارگران و تکریم خانواده های آنان از جمله برنامه های هفتگی و ثابت کانون های فرهنگی هنری مساجد است که با همراهی جمع های فعال کانون مسجد انجام می شود.