مدیر ستاد کانون های مساجد خراسان شمالی مهمان مربیان قرآنی جاجرم
مدير ستاد کانون هاي مساجد خراسان شمالي مهمان مربيان قرآني جاجرم

مدیر ستاد کانون های مساجد خراسان شمالی مهمان مربیان قرآنی جاجرم

جمعي از فعالان قرآني شهرستان جاجرم به دعوت از کانون فرهنگي هنري امام محمد باقر عليه السلام ميزبان مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي خراسان شمالي و سرپرست ستاد کانون ها ي مساجد شدند.
شناسه خبر : 61746 تاریخ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۳:۳۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ دکتر «تقی صادقی»، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و  همراه حجت الاسلام«عباس سرشته»، معاون امور فرهنگی این اداره کل در نشستی هم اندیشانه در جریان قابلیت های قرآنی با محوریت فعالان کانون های مساجد این شهرستان قرار گرفتند.

 

«تقی صادقی»، در این نشست که با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جاجرم و در مجتمع فرهنگی این شهر تدارک دیده و اجرا شد، تشکیل پایگاه های قرآنی در مساجد رامورد توجه قرار داد و انس با فرهنگ قرآن را از اولویت برنامه های سال جاری معرفی کرد.

 

وی ضمن حمایت از برنامه های ارزشمند و طرح های اثرگذار مسجدی، توجه به  فعالیت های قرآنی و رونق بخشی به این حوزه محوری با تدوین و اجرای طرح "خانه های نور" را توضیح مختصری داد و افزود: در تلاشیم  با همراهی کانون های فرهنگی هنری مساجد در 300 نقطه استان این طرح اجرا شود.

صادقی  در توضیح بیشتر افزود: فعالیت ها با رونق بخشی به محافل قرآنی خانگی در  چهار  سطح  روخوانی، روانخوانی، تفسیر و  نیز تجوید شاهد تربیت قاریان و حافظان قرآنی باشیم و نتیجه  آن را در برگزاری مسابقات قرآنی و معرفی استعدادهای جدید  در این زمینه شاهد باشیم.

 

«رنجبر»، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جاجرم نیز در این نشست حاضر بود و که با نمایشگاهی از آثار تجسمی فعالان و هنرمندان این شهرستان به استقبال دکتر صادقی و اهالی مسجد آمد.

 

گفتنی است؛ در این نشست فعالان قرآنی و مدیران کانون های مساجد حاضر ضمن ارائه نقاط نظر و پیشنهادات، خواستار حمایت بیشتر از فعالیت های فرهنگی با محوریت مساجد شدند.

 

پایان/