دهه کرامت بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) است
دهه کرامت بهترين فرصت براي ترويج فرهنگ اهل بيت(ع) است
حجت الاسلام خداداده:

دهه کرامت بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) است

حجت الاسلام خداداده با اشاره به اينکه تلاش داريم در دهه کرامت يک جريان بزرگ ملي را راه‌اندازي کنيم، گفت: چنين جريان‌هايي ذائقه فرهنگي و معرفتي جامعه را تامين مي‌کنند.
شناسه خبر : 61719 تاریخ انتشار : ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۰:۴۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، حجت الاسلام خداداده در نشست شورای گرامیداشت دهه کرامت که درسالن جلسات آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار شد، اظهارکرد: خوشبختانه در استان قم موضوع دهه کرامت با قوت درحال پیگیری است و بعضا اتفاقاتی که در حرم مطهر حضرت معصومه(س) رقم می‌خورد در سطح ملی و جریان آفرین است.

وی با اشاره به اینکه تلاش داریم در دهه کرامت یک جریان بزرگ ملی را راه‌اندازی کنیم، افزود: چنین جریان‌هایی  ذائقه فرهنگی و معرفتی انسان را تامین می‌کنند.

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با بیان اینکه موقعیت‌های تبلیغی محدود است، عنوان کرد: باید تلاش کنیم در این فرصت‌ها مردم با اعتاب مقدسه ارتباط برقرار کنند.

وی با اشاره به اینکه امسال مردمی‌سازی جشن‌ها در اولویت قرار دارد، خاطرنشان کرد: حجم برنامه‌های فرهنگی و هنری که امسال برنامه‌ریزی شده است با سال‌های گذشته قابل مقایسه نیست.

خداداده با بیان اینکه دشمن گذرگاه‌های فرهنگی جامعه ما را هدف قرار داده است، تصریح کرد: یکی از نقاطی که مورد حمله دشمن قرار دارد، نظام خانواده در جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه در زندگی حضرت فاطمه معصومه(س) عشق به برادر و خانواده تجلی پیدا می‌کند، یادآور شد: ترویج این مسائل و مباحث در چنین شرایطی بسیار اثرگذار خواهد بود.

مشاور وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی با اشاره به اهمیت به تصویر کشیدن روابط برادری، یا خواهر و برادری در جامعه گفت: باید رابطه فرزندان موسی بن جعفر(ع) را در جامعه به عنوان الگو معرفی کنیم.

وی با اشاره به اینکه دهه کرامت بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) است، افزود: کانون‌های فرهنگی مساجد به عنوان دستیاران فرهنگی تمام تلاش و توان خود را برای احیای امر خانواده به کار خواهند گرفت.

خداداده در پایان تاکید کرد: طمع دشمن به خانواده و فرهنگ جمهوری اسلامی ایران با تلاش مجاهدانه نقش برآب خواهد شد.