اوقات فراغت تابستان فرصتی برای جذب عضو به مساجد است
اوقات فراغت تابستان فرصتي براي جذب عضو به مساجد است
محمدیان، معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد کانون‌های مساجد کشور:

اوقات فراغت تابستان فرصتی برای جذب عضو به مساجد است

معاون ساماندهي و شبکه سازي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد کشور گفت: طرح هاي فرهنگي هنري اوقات فراغت تابستان فرصتي براي جذب عضو به اين مراکز فرهنگي هنري است.
شناسه خبر : 61671 تاریخ انتشار : ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۲۲:۴۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان اصفهان، «محمدتقی محمدیان» در نشست رابطین کانون های مناطق ۱۵ گانه شهر اصفهان و شهرستان‌های شرق استان با اشاره به پیش رو بودن تعطیلات تابستانه دانش آموزان اظهارداشت: این سه تا چهارماه تعطیلات فرصتی برای جذب عضو بوده که هر چقدر برنامه ها با نیاز و اقبال عمومی همراه باشد، مخاطبان نیز رشد خواهد داشت.

 
معاون ساماندهی و شبکه سازی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور افزود: برنامه ریزی برای برنامه های جذاب و اجرای طرح های نو و جدید در افزایش جذب عضو موثر و کارآمد بوده و دستاوردهای هدفمند دارد.
 
وی ادامه داد: با توجه به تنوع برنامه و مراکز مجری اوقات فراغت کیفیت در خدمات و جذابیت ها می تواند زمینه جذب عضو را فراهم کرده و در این رقابت کانون های مساجد موفقیت به دست آورند.
 
 
محمدیان با بیان اینکه تلاش در این مدت اوقات فراغت تابستان می تواند در جذب عضو و تیم سازی آینده کانون موثر باشد، تصریح کرد: حفظ اعضا و همراهی آنان برای تیم سازی و فعالیت های طول سال حائز اهمیت است که باید تدبیر در این خصوص نیز بشود.
 
 
اجرای برنامه های کانون های بانوان و دهه کرامت
 
وی با اشاره به تشکیل کانون های تخصصی بانوان خاطرنشان کرد: این مراکز فرهنگی و هنری در دهه کرامت و فصل تابستان برنامه تخصصی ارائه بدهند.
 
 
معاون ساماندهی و شبکه سازی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور یادآورشد: بعضی از مشکلات ثبت کانون ها رفع شده و فرآیند تاسیس و تشکیل پرونده ها تسهیل شده است.
 
وی برنامه ریزی برای دهه کرامت را نیز مهم خواند و اذعان داشت: با توجه به رویکرد مردمی برنامه های دهه کرامت هم افزایی بین نهادهای مردمی و مشارکت بخشی آحاد مردم با محوریت مساجد در نظر باشد و برنامه های متنوع و جذاب ارائه شود.