اجرای پانزدهمین مرحله طرح «قربانی مشارکتی» در استان اصفهان با توزیع 1200 بسته گوشت
اجراي پانزدهمين مرحله طرح «قرباني مشارکتي» در استان اصفهان با توزيع 1200 بسته گوشت

اجرای پانزدهمین مرحله طرح «قربانی مشارکتی» در استان اصفهان با توزیع 1200 بسته گوشت

طرح ملي «قرباني مشارکتي» در بهار طبيعت و همزمان با ايام ماه شوال با توزيع يک‌هزار و 200 بسته گوشت ميان نيازمندان به همت کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان اصفهان اجرا شد.
شناسه خبر : 61536 تاریخ انتشار : ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۴:۱۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان اصفهان، طرح ملی «قربانی مشارکتی» با همکاری و مشارکت برنامه تلویزیونی سمت خدا، کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه(س) و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد در حال اجرا است.

دوشنبه (3 اردیبهشت ماه) مصادف با ایام ماه شوال و در مرحله پانزدهم برگزاری طرح ملی «قربانی مشارکتی» در استان اصفهان تعداد 1200 بسته گوشت یک کیلو و 500 گرمی توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد بین نیازمندان توزیع شد.

در این مرحله بسته های گوشت نذری بین نیازمندان در شهرستان های اصفهان، لنجان، مبارکه، فلاورجان، برخوار، نجف آباد، فریدن، فریدونشهر، بوئین میاندشت و چادگان توزیع شد.

تاکنون در استان اصفهان در 15 مرحله مجزا جمعا بالغ بر 17 هزار بسته گوشت گوسفند یک کیلو و 500 گرمی توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد در بین نیازمندان توزیع شده است.

نیکوکاران و خیرین می توانند با مراجعه به سامانه الکترونیکی موسسه خیریه حضرت خدیجه(س) به نشانی khadije.com نسبت به کمک به این طرح اقدام کرده و یاری رسان این طرح ملی باشند.