نشست مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد
نشست مدير ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد استان با مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي يزد

نشست مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد

مدير و اعضاي ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد يزد با مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي يزد ديدار و گفت و گو کردند.
شناسه خبر : 61527 تاریخ انتشار : ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۳:۱۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های مساجد در یزد، محسن رستگاری مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد و اعضای این ستاد با احسان عابدی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد دیدار و گفت و گو کردند.

این نشست با محوریت ارائه گزارشی از فعالیت ها در سال 1402 و برنامه های آتی در 1403  و به ویژه برنامه های اوقات فراغت ، دهه کرامت ، مسجد پایگاه قرآن و طرح طراوت برگزار شد.

 

محسن رستگاری، مدیر ستاد استان در این نشست با اشاره به فعالیت های کانون های مساجد در استان گفت: یکی از اولویت های اصلی ما جذب جوانان و نوجوانان به مساجد بوده است و سعی کرده ایم با اجرای برنامه های متنوع در این مسیر گام برداریم.

 

وی افزود: کانون های مساجد ظرفیت بزرگی هستند که می تواند بسیاری از فعالیت های فرهنگی و هنری را در بستر مساجد اجرا کند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد بیان کرد: یکی از برنامه های ما در سال جدید  اجرای فعالیت های کانون ها در سطح شهرستان ها و توجه به این ظرفیت در شهرستان ها است.

 

احسان عابدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد ااسلامی یزد نیز در این نشست گقت: ظرفیت مساجد یکی از ظرفیت های خوبی است که نیازمند برنامه ریزی های بیشتر است .

 

وی افزود:طرح هایی مانند مسجد پایگاه قرآنی بهانه ای برای ورود بیشتر به حوزه مساجد است و امیدواریم بتوانیم با فعال تر کردن مساجد کارکردهای این مکان مذهبی را احیا کنیم.

 

عابدی بیان کرد: در زمان کرونا شاهد ضربه های جبران ناپذیری به موسسات قرآنی بودیم که ولی همچنان شاهد حضور برخی موسسات پای کار هستیم که باید از این ظرفیت در مساجد نیز استفاده کنیم و در بستر مساجد فعالیت های قرآنی را دنبال کنیم.

 

 

 

کلمات کلیدی: ستاد فهما استان يزد