تلاش شود برنامه های دهه کرامت در کل استان پوشش داده شود
تلاش شود برنامه هاي دهه کرامت در کل استان پوشش داده شود
در نشست ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان فارس تاکید شد:

تلاش شود برنامه های دهه کرامت در کل استان پوشش داده شود

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي فارس در نشست ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان فارس تاکيد کرد: تلاش شود برنامه هاي دهه کرامت مردمي باشد و در کل استان پوشش داده شود.
شناسه خبر : 61526 تاریخ انتشار : ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۳:۱۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس، حجت الاسلام والمسلمین «حسین ملک مکان» امروز دوشنبه (3 اردیبهشت ماه) در اولین نشست هم اندیشی ستاد بزرگداشت دهه کرامت فارس که در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزار شده بود، گفت: دهه با برکت کرامت از اول ذیقعده و همزمان با ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) آغاز می شود و تا یازدهم ذیقعده مصادف با ولادت حضرت امام رضا (ع) ادامه دارد.


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس افزود: به این مناسبت برنامه های متعددی تدارک دیده می شود و به ویژه در روز ششم ذیقعده که به نام روز احمد بن موسی (ع) برنامه هایی با محوریت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار خواهد شد.


وی در ادامه به بیان نکات مهمی به منظور هماهنگی و هم افزایی دستگاه های عضو ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان پرداخت و تاکید کرد: برنامه های شاخص دستگاه ها تا چهارشنبه هفته جاری از طریق اتوماسیون اداری به شورا ارسال شود.


حجت الاسلام والمسلمین ملک مکان با عنایت به حضور نماینده استاندار فارس در این نشست، خاطرنشان کرد: به منظور هماهنگی اجرا و بهره مندی کل استان از برنامه های دهه کرامت، برنامه ها و شیوه نامه ها از سوی استانداری به فرمانداران ابلاغ و ستاد های دهه کرامت نیز در شهرستان ها تشکیل شود.


وی با تاکید بر اینکه تلاش شود برنامه های دهه کرامت در کل استان پوشش داده شود، گفت: در شیراز یک برنامه شاخص و محوری توسط قرارگاه مرکزی حضرت احمد بن موسی (ع) با همکاری کمیسیون امور بانوان، بسیج خواهران، سازمان تبلیغات اسلامی، اداره ارشاد و سازمان فرهنگی شهرداری و نهاد های دیگر اجرا می شود.


لازم به ذکر است، در این نشست که با حضور حداکثری اعضای ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان فارس همراه بود، تنی چند از اعضا به بیان دیدگاه ها و معرفی برنامه های دستگاه متبوع در این ایام پرداختند.