خاطرات امام جماعت مسجد ابوذر در کتاب «رضای انقلاب» منتشر شد
خاطرات امام جماعت مسجد ابوذر در کتاب «رضاي انقلاب» منتشر شد

خاطرات امام جماعت مسجد ابوذر در کتاب «رضای انقلاب» منتشر شد

کتاب «رضاي انقلاب» خاطرات حجت‌الاسلام والمسلمين رضا مطلبي، امام جماعت مسجد جامع ابوذر به نويسندگي سعيد فخرزاده در ۳۳۵ صفحه با شمارگان ۱۲۵۰ نسخه و با قيمت ۲۹۰ هزار تومان توسط انتشارات سوره‌مهر به چاپ رسيد.
شناسه خبر : 61525 تاریخ انتشار : ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۲:۵۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، کتاب «رضای انقلاب» خاطرات حجت‌الاسلام والمسلمین رضا مطلبی، امام جماعت مسجد جامع ابوذر به نویسندگی سعید فخرزاده در ۳۳۵ صفحه با شمارگان ۱۲۵۰ نسخه و با قیمت ۲۹۰ هزار تومان توسط انتشارات سوره‌مهر به چاپ رسید.

این کتاب به زندگی و شرح حال یکی از دلباختگان فکری امام خمینی (ره)، روحانی فاضل و مردمی، حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ رضا مطلبی می‌پردازد که نقش موثری در انقلاب اسلامی داشته است.

او روحانی اهل اصفهان است که قبل از انقلاب در محله‌ای آذری‌نشین، به عنوان امام جماعت مسجد فلاح که بعدها به مسجد جامع ابوذر تغییر نام داد، منصوب و مشغول فعالیت شد. با فعالیت‌های او مسجد ابوذر خیلی زود به پایگاه طرفداران امام و انقلاب تبدیل شد و پس از پیروزی انقلاب نقش مهمی را در انسجام نیروها و حفظ نشاط سیاسی در جنوب‌غرب تهران و حمایت از نظام در عرصه‌های مختلف بر عهده گرفت.

مصاحبه با راوی توسط سعید فخرزاده و حمید قزوینی از تاریخ ۵ دی تا ۲۹ دی ۱۳۹۵ در سیزده جلسه انجام شده و پس از پیاده‌سازی، با انطباق با اسناد و مدارک و تایید راوی در انتشارات سوره‌مهر به چاپ رسیده است.

پایان پیام/