تشکیل ستاد اوقات فراغت کانون های مساجد استان ایلام
تشکيل ستاد اوقات فراغت کانون هاي مساجد استان ايلام

تشکیل ستاد اوقات فراغت کانون های مساجد استان ایلام

ستاد اوقات فراغت کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد استان ايلام با عنوان " مسجد کانون نشاط" در ايلام تشکيل شد .
شناسه خبر : 61524 تاریخ انتشار : ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۲:۵۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام، حجت الاسلام و المسلمین علی چراغی پور در این نشست که امروز (سوم اردیبهشت ماه ) با حضور جمعی از مدیران کانون های فرهنگی هنر مساجد برگزار شد با بیان اینکه ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد امسال نیز همچون سال های گذشته اجرای طرح اوقات فراغت در سطح کانون های مساجد اجرا می نماید بر ضرورت برنامه ریزی و اقدام هدفمند کانون ها در اجرای این طرح تاکید کرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام، با اشاره به اینکه این طرح نیز امسال نیز با عنوان"مسجد کانون نشاط" اجرا خواهد شد افزود:  ستاد کانون های مساجد با بروز رسانی فرآیند های اجرایی، جریان سازی رسانه ی و تدارک ویژه برنامه های هدفمند و نشاط آفرین طرح تابستانی مسجد کانون نشاط را در سطح کانون ها پشتیبانی خواهد کرد .

 

 وی، انسجام بخشی و سازماندهی فعالیت ها و برنامه های تابستانی ، ایجاد روحیه نشاط به کودکان و نوجوانان در سطح مساجد ، رهبری و هدایت و حمایت از فعالیت های تربیت محور تابستانه  کانون ها ، از اهداف اجرای این طرح بیان کرد و خواستار برنامه ریزی و همکاری مدیران کانون های استان در اجرای این طرح با دستگاهها و نهاد های فعال در مسجد شد .

 

حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور، در ادامه حضور قشرکودک و نوجوانان در برنامه های اوقاغت فراغت از اولویت های اجرای این طرح برشمرد و خاطر نشان کرد : مدیران کانون ها بایستی به صورت ویژه در حوزه فعالیت های تربیت محور برای این قشر برنامه ریزی و فعالیت نماید .

 

در پایان این نشست نیز مدیران کانون های فرهنگی هنری به بیان دقدقه ها و فعالیت های خود در برنامه ها و فعالیت های کانون ها پرداختند .