دومین جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت در خوزستان برگزار شد
دومين جلسه هماهنگي برنامه‌هاي دهه کرامت در خوزستان برگزار شد

دومین جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت در خوزستان برگزار شد

دومين جلسه هماهنگي برنامه‌هاي دهه کرامت خوزستان با حضور دبير ستاد دهه کرامت استان برگزار شد.
شناسه خبر : 61522 تاریخ انتشار : ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۱:۴۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، جلسه هماهنگی مراسم بزرگداشت دهه کرامت خوزستان امروز با حضور حجت‌الاسلام سمیری مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان به عنوان دبیر اجرایی ستاد دهه کرامت استان و حجت‌الاسلام قربانی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان و دیگر اعضا در دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

حجت‌الاسلام قاسم سمیری، در رابطه با این نشست اظهار کرد: در این جلسه در خصوص هماهنگی و برنامه‌ریزی برنامه‌های دهه کرامت و استفاده از امکانات و ظرفیت‌های استان، ادارات، ارگان‌ها و ... در بهتر برگزار کردن برنامه‌های این ایام مباحثی مطرح شد.

دبیر اجرایی ستاد دهه کرامت استان خوزستان، افزود: در این نشست بنا شد هر شهرستان یک برنامه محوری و مرکزی با حضور ائمه جمعه و مسئولان شهرستان انجام دهد و با هماهنگی ستاد برگزاری جشن‌های مردمی و معنوی زیر سایه خورشید، خدام حرم رضوی در این برنامه حضور پیدا کنند.

وی اضافه کرد: همچنین بنا شده 2 نشست با حضور استاندار و معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان و مسئولان و اعضای کمیته‌ها، فرمانداران و بخشداران در خصوص انسجام و هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت برگزار شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان تصریح کرد: نشست خبری، برگزاری برنامه‌های قرآنی، شب‌های شعر، راه‌اندازی موکب، برگزاری میدان هوسه، برنامه‌های ویژه ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر و ... از جمله برنامه‌های این ایام است.

وی یاد آور شد: همه برنامه‌های دهه کرامت از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای، صدا و سیمای مرکز استان و شبکه‌های مجازی پخش خواهد شد.

کلمات کلیدی: دهه کرامت