تربیت دینی اصل راهبردی در جریان برنامه های اوقات فراغت است
تربيت ديني اصل راهبردي در جريان برنامه هاي اوقات فراغت است
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان البرز:

تربیت دینی اصل راهبردی در جریان برنامه های اوقات فراغت است

حجت الاسلام راست روش با حضور در نشست کارگرو استاني برنامه هاي تابستاني طرح ملي مسجد ، کانون نشاط گفت: تربيت ديني اصل راهبردي در جريان برنامه هاي اوقات فراغت است.
شناسه خبر : 61495 تاریخ انتشار : ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۰۷:۲۰

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز، حجت الاسلام راست روش با حضور در نشست کارگرو استانی برنامه های تابستانی طرح ملي مسجد ، کانون نشاط گفت: تربیت دینی اصل راهبردی در جریان برنامه های اوقات فراغت است.

 

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان البرز افزود: ستادکانون های فرهنگی هنری مساجد البرز نقش تسهیل گری را در روند برپایی برنامه های اوقات فراغت دارند و در این جریان سازی توجه به قرآن کریم و نگاه به قرآن کریم اصل ضروری و اجرایی است.

 

وی با اشاره به اهميت جايگاه کانون های مساجد در تحقق بيانيه گام دوم‌انقلاب اسلامی عنوان کرد: هماهنگی با نهادها و مراکز اجرایی و نهادهایی که امکاناتی را می توانند در اختیار فعالان مسجدی قرار دهند از جمله برنامه های متداوم طرح اوقات فراغت است.

 

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان البرز خاطرنشان کرد: تربیت قرآنی و شناسایی الگوهای قرآنی از جمله راهبردهای دیگری است که براساس آن انتظار برپایی اوقات فراغت با محوریت مساجد را می توان در نظر داشت.‌