برگزیدگان چهارمین رویداد ملی فهما تجلیل می شوند
برگزيدگان چهارمين رويداد ملي فهما تجليل مي شوند

برگزیدگان چهارمین رویداد ملی فهما تجلیل می شوند

کانون هاي فرهنگي هنري مساجد شهري و روستايي آذربايجان شرقي که رتبه هاي برتر چهارمين رويداد ملي فهما را از آن خود کردند تجليل خواهند شد.
شناسه خبر : 61486 تاریخ انتشار : ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۴:۱۵

 به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی، مرتضی شفیعی با با بیان اینکه چهارمین رویداد ملی  فهما به عنوان یک فرصت  برای رقابت  سالم اعضای کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور به شمار میرود اظهار داشت: این رویداد با هدف شناسایی، ساماندهی، به کارگیری، ارتقاء انگیزه بخشی  و تقویت استعدادهای فرهنگی هنری در سطح کشور  برای چهارمین سال پیاپی از بستر سامانه بچه های مسجد اجرا شد که خوشبختانه طبق روال همه ساله ،  کانون های فرهنگی هنری استان توانستند در رواق های مختلف این رویداد رتبه های برتر و شایسته تقدیر را بدست آورند.

 مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اعلام کرد: کانون فرهنگی هنری حضرت ابراهیم (ص) از شهرستان تبریز در رواق قلم و کانون فرهنگی هنری باب الحوائج از شهرستان ملکان در رواق  هنرهای تجسمی رتبه برتر را از آن خود کردند.

 وی افزود:  کانون فرهنگی هنری خاتم الانبیاء از روستای بیرق در رواق قران و عترت  و کانون فرهنگی هنری محراب اندیشه از شهرستان تبریز در رواق کتاب جزء کانون های شایسته تقدیر چهارمین  رویداد ملی فهما انتخاب شدند.

 شفیعی اعلام کرد: همچنین در رواق نمایش کانون حضرت سکینه (س) از شهرستان مرند و در رواق  مسجد کانون نشاط کانون فرهنگی هنری رهپویان یاس از شهر خسروشهر  رتبه شایسته تقدیر ین رویداد را از آن خود کردند.

 بنابراین گزارش، هدیه نقدی این برگزیدگان به حساب کانونها ی فرهنگی هنری واریز  شده و قرار است  طی مراسمی که برای بزرگداشت دهه کرامت برگزار خواهد شد، از مدیرمسئولان این کانون ها تجلیل به عمل  آید .