بازدید سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان قزوین از کانون طوبای معرفت
بازديد سرپرست ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد استان قزوين از کانون طوباي معرفت

بازدید سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان قزوین از کانون طوبای معرفت

حجت الاسلام تقوي سرپرست ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان قزوين از کانون طوباي معرفت مسجد سيدالشهدا روستاي چوزه در شهرستان تاکستان بازديد کرد.
شناسه خبر : 61477 تاریخ انتشار : ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۰۸:۵۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین، حجت الاسلام تقوی سرپرست این ستاد از کانون طوبای معرفت مسجد سیدالشهدا روستای چوزه در شهرستان تاکستان بازدید کرد و از فعالیت های این کانون تقدیر و تشکر کرد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین در جمع اعضای این کانون بیان کرد: از فعالیت های شما در این کانون و همراهی مردم در برگزاری برنامه ها تشکر می کنم.

حجت الاسلام سید رئوف تقوی ادامه داد: خداوند متعال به واسطه ماه های رجب، شعبان و رمضان، خطاها و کم کاری های ما را می بخشد و در عید سعید فطر هم نفس ما را پاک و پاکیزه تحویل ما می دهد.

وی تصریح کرد: مسجد بهترین جایی است که انسان می تواند روح و جسم را همراه کرده و از خود مراقبت کند و از پلیدی ها دوری کند.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین با اشاره به نقش مساجد در تقویت وحدت در جامعه افزود: وحدت و باهم بودن یکی از ویژگی ها مردم روستاها و شهرهای کوچک است که نباید اجازه دهیم این ویژگی از بین رود و باید آن را حفظ کنیم و در هر مجموعه ای هم این مهم باید مورد توجه قرار گیرد و یکی از کارهای کانون و مسجد هم تقویت این ارتباط و باهم خوب بودن است.

وی با اشاره به نقش افراد در مهیا کردن جامعه امام زمانی خاطر نشان کرد: هریک از ما باید فکر کنیم برای جامعه امام زمانی چه کاری می توانیم انجام دهیم و در این مسیر قدم برداریم.

گفتنی است در ادامه این نشست راضیه بختیاری مدیر کانون فرهنگی هنری طوبای معرفت گزارشی از فعالیت های این کانون در برگزاری برنامه های مناسبتی، کلاس های قرآنی، سبک زندگی اسلامی، کلاس های آموزشی و غیره ارائه داد.