مسئولان فرهنگی حمایت لازم را از مساجد داشته باشند
مسئولان فرهنگي حمايت لازم را از مساجد داشته باشند

مسئولان فرهنگی حمایت لازم را از مساجد داشته باشند

مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان مرکزي گفت: در سال ۱۴۰۳ تمام فعاليت هاي ادارات با محوريت مسجد باشد و حمايت لازم از مساجد فعال بيشتر شود.
شناسه خبر : 61459 تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۰:۵۹

به گزارش روابط عمومي ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان مرکزي، حسین محمودی فر امروز30 فروردین در جلسه شورای اداری معاونان و روسای ادارات و مجموعه های فرهنگ و ارشاد اسلامی از ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد برای ایجاد تعامل با ادارات شهرستانی تشکر و قدردانی کرد.

وی خطاب به روسای ادارات گفت: امید است در سال ۱۴۰۳ تمام فعالیت های ادارات با محوریت مسجد باشد و مساجد فعال را بیشتر حمایت کنید.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه مساجد بازوان فرهنگی قرآنی در شهرستان ها هستند، افزود: ستاد کانون های مساجد با طرحی از اعتبارات قرارگاه شهید آوینی تعداد ۷۰ مسجد از سراسر استان را برای برنامه های فرهنگی هنری حمایت می کند.

وی ادامه داد: طرح ارائه شده از سوی کانون های مساجد، طرح بسیار خوبی است که جنبه های مختلف اجتماعی و فرهنگی رامد نظر دارد. با برنامه های تحکیم خانواده و تقویت بنیه اعتقادی در این طرح جریان سازی خوبی صورت می گیرد البته لازم است در انتخاب مساجد دقت شود که مناطق حاشیه ای و در معرض آسیب بیشتر حمایت شوند.