کانون های فرهنگی هنری روستایی مازندران یاری رسان دامپزشکی استان در جهاد اردویی می شوند
کانون هاي فرهنگي هنري روستايي مازندران ياري رسان دامپزشکي استان در جهاد اردويي مي شوند
سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد مازندران:

کانون های فرهنگی هنری روستایی مازندران یاری رسان دامپزشکی استان در جهاد اردویی می شوند

حجت الاسلام ترابيان با اشاره به فعاليت هاي متنوع کانون هاي فرهنگي هنري مساجد اظهار کرد: کانون هاي روستايي مازندران ياري رسان دامپزشکي استان در جهاد اردويي مي شوند.
شناسه خبر : 61453 تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۳:۳۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران: حجت الاسلام «محمد ترابیان»، سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران و «حمزه آقاپور کاظمی»، مدیر کل دامپزشکی استان در نشست صمیمانه درباره همکاری بین دو نهاد به گفتگو پرداختند.

 

حجت الاسلام ترابیان در این نشست با اشاره به تشکیل هزار و 219 کانون فرهنگی هنری مساجد در استان مازندران اظهار کرد: این کانون ها در شهرها و روستاها از شرق استان در شهرستان گلوگاه تا غرب استان در شهرستان رامسر فعالیت می کنند.  

 

وی بیان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد دیار علویان،  فعالیت های متنوع  در زمینه های هنری، قرآنی، فرهنگی، اجتماعی، عام المنفعه و ... دارند که اقشار مختلف مردم و از سنین های کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال از این فعالیت ها بهره مند می شوند.

 

حجت الاسلام ترابیان به نقش آفرینی مدیران و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد روستایی در مساعدت، یاری رساندن و آموزش در زمینه های مختلف اردوهای جهادی دامپزشکی اشاره کرد و گفت: کانون های فرهنگی هنری روستایی مازندران یاری رسان دامپزشکی استان در جهاد اردویی می شوند.

آقاپور کاظمی هم در این نشست به فعالیت های حوزه کاری دامپزشکی مازندران اشاره کرد و گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد می توانند نسبت به انجام کارهای جهادی در روستاهای بالادست و منطقه محروم نظیر واکسیناسیون دام و طیور کمک کنند.

 

وی، حضور بر گلزار شهدا، اهداء فاتحه، تجلیل از خانواده های شهدای روستایی را از جمله فعالیت های دیگر اداره کل دامپزشکی استان برشمرد و بر تعامل این اداره و کانون های مساجد روستایی تاکید و از این همکاری ابراز خرسندی کرد.