فعالیت های کانون های مساجد از روی اخلاق، تعالی و در جهت رشد و اعتلای انسان است
فعاليت هاي کانون هاي مساجد از روي اخلاق، تعالي و در جهت رشد و اعتلاي انسان است
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی:

فعالیت های کانون های مساجد از روی اخلاق، تعالی و در جهت رشد و اعتلای انسان است

مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان مرکزي گفت: فعاليت هاي کانون هاي مساجد از روي اخلاق، تعالي و در جهت رشد و اعتلاي انسان است.
شناسه خبر : 61444 تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۰۹:۱۶

به گزارش روابط عمومي ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان مرکزي، حسين محمودي فر در مراسمي که با حضور رئيس ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان و کارکنان ستاد استان به منظور تقدير از حمايت هاي مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان از مجموعه ستاد کانون هاي مساجد برگزار شد، گفت: اين اداره کل همواره شان کانون هاي مساجد را در برگزاري برنامه هاي فرهنگي حفظ کرده و به آن ارج نهاده است.

مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان مرکزي ادامه داد: کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد در خصوص جذب جوانان و ارتقاي سطح فرهنگي و هنري مساجد فعاليت‌هاي خوب و موثري داشته اند.

وي افزود: کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد مي‌توانند در غني سازي و ترويج فرهنگ اسلامي و قرآني در جامعه بويژه در ميان نسل جوان اثرگذار باشند.

مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان مرکزي با بيان اينکه آنچه در مساجد و کانون ها مطرح مي شود از روي اخلاق، تعالي و در جهت رشد و اعتلاي انسان است، اظهار کرد: ما کنار شما و پشتيبان شما هستيم و ان شاالله بتوانيم اثربخش باشيم.

 
در ادامه رئيس ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان مرکزي گفت: نگاه ما به کانون‌هاي مساجد اين است که در آينده بتوانيم هنرمندان ارزشي تحويل جامعه دهيم تا ارتقاي ارزش‌هاي ديني، اسلامي و مذهبي از طريق هنرمندان مسجدي و متعهد به مسجد در جامعه ترويج يابد.

مرتضي انقاني اظهار کرد: از زحمات شما بسيار تشکر مي کنم و الحمدالله با حمايت هاي شما، مديران ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان ها هم پاي کار آمده اند که اتفاق خوبي است و در واقع کانون ها سرمايه اي براي ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامي هستند.

وي افزود: کانونهاي مساجد احيا کننده نقش واقعي مساجد در جامعه هستند و توانسته اند با اجراي برنامه هاي متنوع فرهنگي و هنري اقشار مختلف جامعه را به مساجد جذب کنند.

گفتني است در پايان اين نشست با اهداي لوح تقديري از جانب حجت الاسلام خداداده رئيس ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد کشور از محمودي فر مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان مرکزي تقدير شد.