حضور جهادگونه بانوان محجبه در جشنواره باغ لاله ها
حضور جهادگونه بانوان محجبه در جشنواره باغ لاله ها

حضور جهادگونه بانوان محجبه در جشنواره باغ لاله ها

جشنواره گل لاله ها يکي از مهمترين و سرفصل هاي اصلي برنامه فرهنگي استان کرج است که در سال جاري نيز با محوريت کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان البرز اجرا شد، طي اين رويداد گروه هاي مختلف کانون هاي فرهنگي هنري مساجد شهر کرج حضور يافتند و مانوري از حجاب و عفاف را به نمايش گذاشتند.
شناسه خبر : 61428 تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۲:۰۰

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز، جشنواره گل لاله ها يکي از مهمترين و سرفصل هاي اصلي برنامه فرهنگي استان کرج است که در سال جاري نيز با محوريت کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان البرز اجرا شد، طي اين رويداد گروه هاي مختلف کانون هاي فرهنگي هنري مساجد شهر کرج حضور يافتند و مانوري از حجاب و عفاف را به نمايش گذاشتند.

 

 

حضور پرشور فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد در عرصه های مختلف فرهنگی بستری برای بیان ارزش های دینی و ایمانی است در این مسیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز با اقدامی اجرایی در قالب یک برنامه فرهنگی، فرصت حضور پرشور خانواده های ایمانی و قرآنی را در جریان جشنواره گل لاله ها فراهم کرد. 

 

براساس این گزارش ، گروه های متعدد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز با هماهنگی ستاد به صورت منسجم در طول جشنواره گل لاله ها با حضور خود مانور حجاب و عفاف را به نمایش گذاشتند. 

 

 

حضور جهادی بانوان مومنه و عفیفه در این جشنواره که به واقع یک رویداد ملی فرهنگی است با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد توانست بخشی از ظرفیت عظیم فرهنگی مسجد محور استان البرز را به نمایش گذارد.