از ختم سوره الرحمن تا توسل به شهدا در کانون انصارالزینب(س)
از ختم سوره الرحمن تا توسل به شهدا در کانون انصارالزينب(س)

از ختم سوره الرحمن تا توسل به شهدا در کانون انصارالزینب(س)

پيرخندان از برگزاري برنامه هاي مختلف از ختم سوره الرحمن تا توسل به شهدا در کانون انصارالزينب(س) همزمان با ما رمضان خبرداد.
شناسه خبر : 61379 تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۴:۱۵

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور از استان گیلان، مژگان پیرخندان مدیر کانون فرهنگی هنری انصار الزینب(س) بندرکیاشهر با بیان اینکه محافل انس با قرآن یکی از برنامه‌های کانون فرهنگی و هنری انصارالزینب(س) در ایام ماه مبارک رمضان بود، گفت: هر ساله مراسم ختم قرآن کریم همزمان با ماه مبارک رمضان در این کانون برگزار می‌شود.

 

 

وی با بیان اینکه هر روز یک جزء از قرآن قرائت شد، افزود: روز ۲۷ رمضان ختم سوره الرحمن برگزار شد و به یمن اینکه قاریان توانستند در ماه رمضانی دیگر به سوره الرحمن که ملقب به عروس قرآن است، برسند با حنا، شاخه نبات و شکلات از یکدیگر پذیرایی کرده و حاجات خود را از معبود الهی طلب کردند.

 

مدیر کانون انصارالزینب(س) مسجد صاحب الزمان (عج) روستای لب دریا اظهارکرد: در روز آخر ماه مبارک رمضان نیز با ختم قرآن از قاریان پذیرایی کرده و با اهداء جوایز از حضور گرم‌شان در این محفل قدر دانی می‌کنیم.

 

وی برپایی محافل انس با قرآن را دیگر فعالیت کانون فرهنگی و هنری انصارالزینب(س) در ایام ماه مبارک رمضان عنوان کرد و بیان داشت: به همت خواهران عضو کانون سفره‌های ساده افطار در مسجد صاحب الزمان(عج) دایر شد.

 

 

وی با بیان اینکه بیش از ۲۰۰ پرس افطاری در شب قدر توزیع شد اذعان کرد: آش رشته، شامی ماه رمضان، نان و پنیر و سبزی، خرما و بامیه به همراه چای اطعام افطاری در بین عزادران و شرکت کنندگان شب‌های احیاء بود. ‌

 

وی با بیان اینکه خواهران هیئت انصارالزینب(س) شب قدر را با توسل به ۱۲ امام، ۱۴ معصوم و ۸ شهید والامقام روستای لب دریا برگزار کردن تصریح کرد: اعضای کانون در شب های قدر به نیت ۸ شهید ۸ چراغ روشن کرده و بر سر سفره قرآن، قرآن به سر کردند.