بیانیه ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور به مناسبت روز قدس
بيانيه ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد کشور به مناسبت روز قدس

بیانیه ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور به مناسبت روز قدس

در آستانه آخرين جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهاني قدس ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد کشور با صدور بيانيه اي ضمن محکوميت جنايات رژيم کودک‌کش صهيونيستي، از همه همسنگران مسجدي خواست زمينه حضور آحاد مردم ايران را براي حضور در راهپيمايي دشمن شکن روز قدس فراهم کنند.
شناسه خبر : 61297 تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۰:۱۴
 
 
به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، در آستانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس این ستاد با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی، از همه همسنگران مسجدی خواست زمینه حضور آحاد مردم ایران را برای حضور در راهپیمایی دشمن شکن روز قدس فراهم کنند.
 
 متن این بیانیه به شرح زیر است: 
 
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
 
« راه حل قضیه فلسطین تنها از طریق وحدت مسلمانان و تلاش برای بازپس گیری حقوق مسلم فلسطینی‏ها حاصل می شود. » امام خامنه ای (مد ظله العالی)
 
فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که به تدبیر امام راحل(ره) به نام «روز قدس» نام‏گذاری شده است، فرصتی است که بار دیگر به مسئله فلسطین و آرمان مقدس این سرزمین تحت ستم توجه شود. 
 
رژیم غاصب و جنایتکار اسرائیل طی سال‏های اخیر با شکاف و اختلافات داخلی فزاینده روبرو شده و عملیات غرور آفرین طوفان الاقصی نیز با سرعت بخشیدن به این اختلافات و بحران داخلی این رژیم منحوس را به پایان کار خود نزدیک کرده است.
 
تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم و بی پناه غزه، با پشتیبانی جنایتکاران مستکبر عالم، نمایانگر ظلم و ظلمت حاکم بر دنیا است که رژیم کودک کش را در جنایات خود جسورتر کرده تا با عبور از تمامی خطوط قرمز و قواعد بین المللی و انسانی و اخلاقی، توحش خود را در مقابل چشم جهانیان به نمایش بگذارد.
 
شهادت سرداران رشید و فداکار اسلام، سرلشکر پاسدار محمدرضا زاهدی و همرزمان بزرگوارش به دست جنایتکار این رژیم منفور، نقطه پایان رویاهای حامیان صهیونیسم در تثبیت این رژیم غاصب بوده و به فرموده رهبر معظم انقلاب، رژیم خبیث و حامیان آن به دست دلاورمردان ما مجازات شده و از این جنایت و امثال آن پشیمان خواهند شد.
 
ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور با تاکید بر شعار محوری روز جهانی قدس سال 1403 " طوفان الاحرار"  و با عرض تبریک و تسلیت شهادت سرداران رشید اسلام و همرزمانشان به پیشگاه حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)؛ رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و مردم انقلابی و شهیدپرور از همه همسنگران مسجدی در سراسر کشور دعوت می کند تا زمینه حضور آحاد مردم شریف ایران عزیز در راهپیمایی روز قدس را فراهم نمایند.