نقش آفرینی کانون های مساجد در جریان سازی فرهنگی پررنگ تر از همیشه است
نقش آفريني کانون هاي مساجد در جريان سازي فرهنگي پررنگ تر از هميشه است
طی نشست اداری مطرح شد؛

نقش آفرینی کانون های مساجد در جریان سازی فرهنگی پررنگ تر از همیشه است

حجت الاسلام شکري با اشاره به اهميت مستندنگاري برنامه ها فرهنگي با هدف ارتقاء و تقويت طرح ها و برنامه هاي پيش رو گفت: نقش آفريني کانون هاي مساجد در شبکه سازي برنامه هاي پررنگ تر از هميشه است .
شناسه خبر : 61288 تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۳:۲۵

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز، حجت الاسلام کاظم شکری طی نشست اداری که پنجشنبه 16 فروردین در سالن جلسات این ستاد برپا شد گفت: نقش آفرینی کانون ها در سازماندهی و شبکه سازی برنامه های فرهنگی بیش از همیشه پررنگ شده است.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز با اشاره به اهمیت اثرگذاری برنامه های فرهنگی افزود: تمامی کارشناسان ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز سهم ویژه ای در غنی سازی برنامه ها و جریان سازی فرهنگی دارند.

 

وی با بیان این مطلب که ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز با برنامه ریزی در خصوص برپایی 2 رویداد کشوری انتظار دارد شاهد تقویت برنامه های فرهنگی در مسیر تحقق مسجد تراز اسلامی باشد توضیح داد: هر یک از کارشناسان مجموعه با بهره مندی از توانایی ها و تجربه خود سهم اساسی در برپایی طرح های فرهنگی دارند که انتظار می رود این مهم با هم اندیشی و هم افزایی بیشتر همراه باشد.

 

مستندنگاری و تهیه گزارش های مکتوب از عملکرد اجرایی طرح ها از نکات مهم و قابل توجهی بود که در این نشست به آن اشاره شد و مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز بر ضرورت این مطلب تأکید کرد.