پویش سراسری حمایت از مردم فلسطین با همکاری مساجد سراسر کشور
پويش سراسري حمايت از مردم فلسطين با همکاري مساجد سراسر کشور

پویش سراسری حمایت از مردم فلسطین با همکاری مساجد سراسر کشور

شبکه افق با همکاري ستاد کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد کشور پويش سراسري با عنوان «محراب محل حرب است» را برگزار و از مردم فهيم ايران دعوت مي‌کند تا با شرکت در اين پويش حمايت خود از مردم فلسطين را اعلام نمايند.
شناسه خبر : 61253 تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۲۲:۳۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، رژیم جنایتکار و کودک کش صهیونیستی به‌رغم صدور قطعنامه شورای امنیت بین‌الملل در خصوص آتش‌بس در ماه رمضان، به ارتکاب جنایات خود علیه شهروندان فلسطینی ادامه می‌دهد.

این رژیم جنایتکار در جریان حملات اخیر به نوار غزه و دیگر سرزمین‌های اشغالی مرتکب جنایاتی بی‌سابقه در طول 75 سال اشغالگری خود شد. حملات کورکورانه و عامدانه علیه غیرنظامیان به ویژه زنان و کودکان، هدف قرار دادن خبرنگاران، نیروهای امدادرسان و سایر اشخاص مورد حمایت، زیرساخت های غیرنظامی‌ شامل بیمارستان‌ها، مساجد، کلیساها، مدارس، اردوگاههای پناهندگان، مراکز وابسته به سازمان ملل متحد و سایر سازمانهای بین المللی، اماکن مسکونی و آمبولانس‌ها، بخشی از این جنایات هستند.

به علاوه، نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی، غزه را به صورت کامل محاصره کرده و اجازه ورود آب، مواد غذایی، سوخت، برق و اقلام دارویی را نمی دهند. این اعمال، نقض آشکار حقوق بین‌الملل، حقوق بین‌الملل بشردوستانه و حقوق بشر است.

در اعتراض به این جنایات بی سابقه شبکه افق با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور از مردم فهیم ایران دعوت می‌کند تا حمایت خود از مردم فلسطین را با ارسال آثار در قالب‌های مختلف مانند: عکس، فیلم، نامه و شعر از طریق راه‌های ارتباطی شبکه افق و کانون مساجد ارسال کنند.

به آثار ارسالی برگزیده هدایایی نفیسی تعلق خواهد گرفت. آدرس ما در شبکه‌های مجازی: @Setadmasajed @BOFOGH