امضای دومین میثاق نامه کانون های مساجد استان تهران
امضاي دومين ميثاق نامه کانون هاي مساجد استان تهران
با حضور قائم مقام معاونت قرآن وعترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شد؛

امضای دومین میثاق نامه کانون های مساجد استان تهران

دومين ميثاق نامه کانون هاي مساجد استان تهران با حضور قائم مقام معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و مديرکل دفتر ارتباطات اين معاونت امضا شد.
شناسه خبر : 61173 تاریخ انتشار : ۸ فروردين ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۲۲:۴۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، همزمان با شامگاه چهارشنبه هشتم ماه مبارک رمضان و برپایی سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، آیین امضای میثاق نامه پنج باب از کانون های مساجد استان تهران برگزار شد.

در آیین امضای این میثاق‌نامه «محمدمهدی عزیززاده»، قائم مقام معاونت قرآن وعترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و «محمدحسین فدوی» مدیر کل دفتر ارتباطات معاونت قرآن و عترت این وزارتخانه نیز حضور داشتند.

«محمدمهدی عزیززاده»، قائم مقام معاونت قرآن وعترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جریان امضای این میثاق نامه با بیان اینکه تبدیل مساجد به پایگاه های قرآنی از مطالبات چندساله مقام معظم رهبری بود که جامه عمل نپوشیده بود، اظهارکرد: خوشحالیم که امروز کانون های فرهنگی هنری مساجد این مطالبه چندساله رهبر انفلاب را عملیاتی کرده و این علم را برافراشتند.

وی خاطرنشان کرد: مفهوم این فرمایش معظم له از یک جهت برگزاری جلسات و برنامه های آموزشی قرآنی در مساجد است که این مهم قطعا با حضور و فعالیت های اعضای کانون های مساجد به ثمر می رسد و امیدواریم در فضای معنوی مساجد شاهد تحقق و گسترش بیش از پیش فعالیت های قرآنی باشیم.

دومین میثاق نامه کانون های مساجد استان تهران، میان کانون منتظران موعود(عج) از مسجد سیدالشهدا(ع) و شعبات آن و کانون «منتظر» از مسجد صاحب الزمان (عج) و کانون موعود از مسجد چهارده معصوم (ع) حول محور فعالیت های قرآنی به امضا رسید.

این هفتمین میثاق نامه کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و دومین میثاق نامه کانون های استان تهران است که منعقد می شود. پیش ازاین کانون هایی از استان های مرکزی، بوشهر، خراسان جنوبی ، تهران و قزوین میثاق نامه امضا کرده بودند.