برپایی نمایشگاه کتاب در گلپایگان
برپايي نمايشگاه کتاب در گلپايگان

برپایی نمایشگاه کتاب در گلپایگان

نمايشگاه کتاب برات با همکاري کانون فرهنگي هنري مسجد امام حسن (ع) شهر گوگد به مدت حدود سه هفته براي دوازدهمين سال پياپي برپا شده است.
شناسه خبر : 61133 تاریخ انتشار : ۷ فروردين ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۰۹:۳۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان اصفهان به نقل از خبرگزاری شبستان اصفهان، ناصر براتی در خصوص برگزاری نمایشگاه کتاب در دبیرستان امام خمینی (ره) بیان کرد: این نمایشگاه کتاب با همکاری کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسن شهر گوگد و اداره فرهنگ و ارشاد گلپایگان از ۲۳ اسفند ماه تا ۱۶ فروردین ماه امسال ساعت ۹ صبح تا ۱۲ شب برپاست.


مسئول برگزاری نمایشگاه کتاب از ارائه ۵ هزار عنوان کتاب در موضوعات مختلف و پر مخاطب و کاربردی به همراه لوازم التحریر فانتزی و اداری و بازی های فکری و لوازم کمک آموزشی در این نمایشگاه خبر داد و گفت: سابقه برگزاری این نمایشگاه در شهرستان گلپایگان ۱۲ سال است و ۳ سال به عنوان نمایشگاه کتاب نمونه  در استان اصفهان برگزیده شده است.


وی با اظهار امیدواری بر رضایت علاقه مندان کتاب از این نمایشگاه کتاب، ادامه داد: این انتشاراتی سالانه تنها در شهرستان گلپایگان و نمایشگاه بین المللی کتاب، نمایشگاه بر پا می کند و  انتظار حمایت بیشتری در سطح شهرستان از این نمایشگاه می رود.