آمادگی حوزه‌های علمیه برای همکاری با کانون‌های مساجد
آمادگي حوزه‌هاي علميه براي همکاري با کانون‌هاي مساجد

آمادگی حوزه‌های علمیه برای همکاری با کانون‌های مساجد

حجت الاسلام طيب حسيني با اشاره به توانمندسازي طلاب و مبلغان در حوزه مسجدداري، گفت: آمادگي همکاري با ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد در استفاده از اين ظرفيت را داريم.
شناسه خبر : 61108 تاریخ انتشار : ۲ فروردين ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۲۲:۴۰
به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور، حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن طیب حسینی، مدیر بخش حوزوی سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با حضور در غرفه این ستاد در نمایشگاه، اظهار کرد: نسبت به توانمندسازی طلاب و مبلغان برای حضور در مسجد و مسجدداری فعالیت های مطلوبی انجام شده است.
 
وی ادامه داد: برگزاری دوره های مختلف و کارگاه ها با سابقه ۱۰ ساله از جمله این فعالیت ها است. علاوه بر این، برای خواهران مبلغ هم دوره های کارگاهی توسط مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه و جامعه الزهرا (س) برگزار شده است.
 
وی تصریح کرد: ما آمادگی داریم با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور این ظرفیت را به مسجدی ها بیشتر عرضه کنیم.
 
حجت الاسلام طیب حسینی درباره نقش امامان جماعت در تکثیر جلسات قرآنی در مساجد به عنوان مطالبه رهبری معظم انقلاب، گفت: خوشبختانه، جلسات جزخوانی در ماه مبارک رمضان در مساجد رونق می گیرد و خوب است برای استمرار آن و نیز رونق جلسات قرآنی خانگی نظیر آنچه درباره روضه های خانگی وجود دارد، تدبیر شود.
 
گفتنی است، سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از ۱ تا ۱۴ فروردین ماه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ پذیرای بازدیدکنندگان است.