مخاطبان قرآنی بجنورد با شوق به تماشای اثر نمایشی برگزیده ملی نشستند
مخاطبان قرآني بجنورد با شوق به تماشاي اثر نمايشي برگزيده ملي نشستند

مخاطبان قرآنی بجنورد با شوق به تماشای اثر نمایشی برگزیده ملی نشستند

اثر نمايشي "زمان متوقف شد" کاري از هنرمندان کانون فرهنگي هنري امام رضا عليه السلام شهرستان گرمه براي عموم علاقمندان چهاردهمين نمايشگاه قرآن کريم به روي صحنه رفت و با استقبال مخاطبان رو به رو شد.
شناسه خبر : 61084 تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۴۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ علاقمندان به قرآن وشب های برگزاری نمایشگاه قرآن کریم شاهد برنامه های ارزشمندی از سوی نهادهای فرهنگی شدند که ستادهماهنگی کانون های مساجد خراسان شمالی در چهارمین شب برگزاری این نمایشگاه بازدیدکنندکان آن را پای اجرای  تئاتر برگزیده ملی فرا خواند.

 

"زمان متوقف شد"  ساعت 21:30  جمعه شب، 24 اسفند ماه، مخاطبان نمایشگاه قرآن را به متن قرآن فراخواند و داستان رشادت های چهار زن تاریخ ساز و مدافع حریم و دین الهی از تاریخ باستان تا وقایع عصر حاضر را برای ساعتی مقابل دید تماشاگران ترسیم کرد و به روی صحنه آورد.

 

 

این اثر نمایشی به کارگردانی «مصطفی شکاریان» و نویسندگی «مجتبی طالبی» از هنرمندان مسجدی استان است که اخیرا توانست سه جایزه ملی شامل کارگردانی، طراحی صحنه و طراحی بروشور ِنخستین جشنواره تئاتر شبستان را به خود اختصاص دهد.

 

اجرای این اثر همانطور که پیش بینی می شد  با استقبال  مخاطبان رو به رو شد.

 

دکتر «محمد مهدی شهریاری»، منتخب مردم شهرستان های بجنورد، مانه، سملقان، گرمه و جاجرو و راز جرگلان در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و نیز دکتر «تقی صادقی»، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همراه مردم و هنرمندان در این اجرا بودند.

 

گفتنی است، چهاردهمین نمایشگاه قرآن کریم در خراسان شمالی با شعار «میخوانمت» که از 21 اسفند در مصلی امام خمینی (ره) بجنورد برای علاقه مندان برپا شده است، تا بیست و هفتم ماه جاری در 2 نوبت صبح و بعدازظهر از ساعت 9 تا 13 و 19 تا 23 برای علاقه مندان دایر خواهد بود.

پایان/