بچه‌های مسجد فریدن تولیدات خود را به نمایش گذاشتند
بچه‌هاي مسجد فريدن توليدات خود را به نمايش گذاشتند

بچه‌های مسجد فریدن تولیدات خود را به نمایش گذاشتند

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي فريدن گفت: بچه هاي مسجد اين شهرستان توليدات صنايع دستي خود را همزمان با دهه نکوداشت کانون هاي مساجد در نمايشگاهي به نمايش گذاشتند.
شناسه خبر : 61072 تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۲۰:۴۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان اصفهان، «کوروس بدیعی» ضمن تشریح برنامه های دهه نکوداشت کانون های فرهنگی و هنری مساجد، اظهارداشت: برنامه های فرهنگی، هنری و اجتماعی به این مناسبت توسط کانون های مساجد در شهرستان فریدن اجرا شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فریدن با بیان اینکه همایش تجلیل از برترین های کانون های مساجد برگزار شد، افزود: در این همایش از پنج مدیر مسئول برتر و تعدادی از اعضای کانون های مساجد این شهرستان تجلیل شد.

وی ادامه داد: به این مناسبت کانون های فرهنگی و هنری مساجد دستاوردها و اقدامات خود را برای مردم محله و مناطق تحت پوشش خود تشریح و تبیین کردند.

بدیعی به برپایی نمایشگاه دستاوردهای کانون های مساجد اشاره کرد و گفت: بچه های مسجد این شهرستان تولیدات صنایع دستی خود را همزمان با دهه نکوداشت کانون های مساجد در نمایشگاهی به نمایش گذاشتند.

وی اضافه کرد: در بخشی از این نمایشگاه دستاوردها و اقدامات کانون ها نیز به نمایش گذاشته شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فریدن با بیان اینکه تداوم فعالیت های کانون های مساجد نیازمند حمایت است، تصریح کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با نگاه عادلانه و توزیع بودجه در مناطق محروم از این مراکز حمایت کند.

وی این مراکز فرهنگی و هنری را بستر مناسب برای گسترش فرهنگ و هنر اسلامی دانست و اذعان داشت: دسترسی به خدمات فرهنگی در نقاط دور دست از طریق این کانون ها امکان پذیر بوده و با حمایت از این مراکز عدالت فرهنگی و هنری رقم می خورد.