بسته های معیشتی ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز در بین نیازمندان توزیع شد
بسته هاي معيشتي ويژه ماه مبارک رمضان و نوروز در بين نيازمندان توزيع شد
به همت کانون آقامیرزااحمد زنجان؛

بسته های معیشتی ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز در بین نیازمندان توزیع شد

به مناسبت عيد نوروز و ماه مبارک رمضان، ارزاق تهيه شده به همت خيرين از محل صندوق امداد اهل بيت(ع) مسجد آقاميرزااحمد(رض) زنجان به ارزش 480 ميليون تومان در بين نيازمندان توزيع شد.
شناسه خبر : 60952 تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۱۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان، مسجد آقامیرزااحمد(رض) زنجان هر سه ماه یکبار از محل صندوق امداد اهل بیت(ع) مسجد و کمک های خیرین بسته های معیشتی تهیه و در بین ۱۰۰ خانواده تحت پوشش مسجد توزیع می کند.

 

به همین منظور و به مناسبت ماه مبارک رمضان بسته های معیشتی برای خانوارهای تحت پوش صندوق خیریه و امداد اهل بیت (ع) تهیه شده که شامل ۱۵۰۰ کیلو مرغ، ۵ هزار کیلو برنج، ۱۷۰ کیلو گوشت، یک‌هزار بطری روغن، ۵۰۰ بسته چای، یک هزار کیلو شکر و پنیر، ۵۰۰ بسته خرما و یک‌هزار بسته ماکارونی می باشد.

 

هر بسته توزیع شده در بین نیازمندان شامل ۹ قلم کالا است و حواله ۷۰ عدد پیراهن، ۷۰ عدد شلوار و ۹۰ جفت کفش نیز در اختیار نیازمندان قرار گرفته است، ارزش بسته های توزیع شده توسط مسجد آقامیرزااحمد زنجان ۴۸۰ میلیون تومان است.

 

علاقه مندان برای مشارکت در این اقدام خداپسندانه می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب ملت۴۶۰۸۱۶۱۰۶۵ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۲۸۱۱۱۹۷۰ و یا شماره شبا ۹۱۰۱۲۰۰۰۰۰۰۰۰۰۴۶۰۸۱۶۱۰۶۵ IR به نام‌ مسجد آقا میرزا احمد(رض) و کانون فرهنگی هنری آقا میرزا احمد (رض) زنجان واریز کنند.